Pc verbinden met tv via ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

itzme96

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2011
Ik wil graag de dingen die ik op mijn pc doe op mijn tv scherm laten zien.

dus als ik bijvoorbeeld een film op internet afspeel dat deze ook op mijn tv is.

Ik heb niet de mogelijkheid om een hdmi kabel te gebruiken maar ik heb ook gelezen dat het met wifi kan.

Heeft iemand hier misschien verstand van en kan dit ook echt?

Alvast bedankt
Ruben

Als je televisie HDMI heeft, heeft hij waarschijnlijk ook VGA (blauwe aansluiting). Is dat zo? Anders is het het makkelijkst om het zo aan te sluiten. Anders kan je altijd nog een DVI (heeft je pc zeer zeker, witte aansluiting) naar HDMI adapter gebruiken, kost een euro of 4.
Of wil je je pc niet naast je tv hebben staan? In dat geval zal je toch iets van een computer bij je televisie moeten hebben staan, tenzij je pc niet ver van je tv af staat en je er aardig wat geld voor over hebt...

Mijn tv heeft inderdaad een hdmi en een VGA aansluiting
Echter heeft mijn pc geen DVI aansluiting, het is een Medion Akoya E1001 en dat is zeg maar alles in 1 computer, dus die heeft maar een klein aantal aansluitingen.

Ik zie je probleem... De enige manier om dit op te lossen is door bij je tv een kleine pc neer te zetten, die op je tv aan te sluiten en op het netwerk en vanaf daar video's kijken.

En dat kan niet met de pc die ik momenteel heb? (die medion)? die staat namelijk maar een meter of anderhalve meter van de tv af.

Hmm, dat zou ook kunnen, zal zelf ook eens rondkijken of ik iets kan vindne, in ieder geval al bedankt! Hier kan ik wel wat mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan