pc verbreekt de verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2001
Berichten
199
Als ik al op internet zit en outlook open en dan op verzenden/ontvangen druk, wordt de inbelverbinding verbroken en moet ik opnieuw inbellen. Dit vind ik onlogisch. Kan ik dit veranderen? Ik heb al gezocht of ik dit kan veranderen, maar kan het niet vinden. Heeft iemand een tip voor mij?

Alvast bedankt,

Martien
 
Misschien is dit aan de hand, in Outlook Express UITvinken "Ophangen na verzenden en ontvangen." (in OE/Extra/Opties, tabje Verbinding) Mogelijk dat je die optie ook kan vinden in Outlook.
 
Gescand op virussen/spyware?

Kijk ook eens of in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Verbindingen, selecteer je inbelverbinding, klik op Instellingen, klik op Geavanceerd of die onderste 2 vakjes niet zijn aangevinkt, uitvinken dan. Heb zelf geen mogelijkheid dit na te kijken qua kabel maar kan me dit nog wel herinneren.
 
Laatst bewerkt:
Moet even wachten met dit te kontrolleren, het gaat namelijk om de pc van mijn buren. Heb zelf een kabel verbinding. Ik kijk morgen wel even. Volgens mij heb ik dit wel gekontroleerd, maar ik zal het nog even bekijken. Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan