Pc vernieuwen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudentheepot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2014
Mijn pc is de laatste tijd best wel sloom dus ik was van plan hem te vernieuwen.
Als ik hem wil vernieuwen komt deze melding in het scherm te staan: Medium plaatsen, er ontbreken een paar bestanden. Deze zijn beschikbaar via het herstel medium van windows. Ik las op een forum dat je een cd van windows erin moest doen. Maar ik had het via internet gekocht. Help Mij.

Dankjewel,

Groetjes Laurens.

Als je het op internet hebt gekocht en gedownload zal je een ISO bestand hebben. Deze kan je op DVD branden.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Misschien dat je kan uitleggen wat je met vernieuwen bedoeld en gaat het inderdaad om win 8 en heb je een merk pc of een zelf samengestelde pc .
En je zou eerst eens ccleaner kunnen laten draaien en eventueel op spyware laten scannen

Als je toch voor vernieuwen kiest, zorg dan wel eerst voor een goede backup van je documenten e.d.

Als je het op internet hebt gekocht en gedownload zal je een ISO bestand hebben. Deze kan je op DVD branden.
Waar kan ik het ISO bestand vinden?

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Misschien dat je kan uitleggen wat je met vernieuwen bedoeld en gaat het inderdaad om win 8 en heb je een merk pc of een zelf samengestelde pc .
En je zou eerst eens ccleaner kunnen laten draaien en eventueel op spyware laten scannen
Ik heb windows 8.1 en ik heb een lenovo laptop

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen,

Neem even aan dat de Lenovo met win 8 is geleverd zo ja staat er dan geen recovery op, dan heb je de gekochte versie niet nodig waar waarschijnlijk ook geen licentie bij zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan