dzjengiskhan
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 sep 2007
Hallo allemaal,
Sinds enige tijd hebben wij een nieuwe router ontvangen bij ons internetabonnement.
Dit is allemaal doorgemeten en het werkt prima, op 1 puntje na.
Wij zitten in het netwerk met 4 computers en daarvan zorgt 1 computer voor een hele boel problemen.
Zodra deze in het netwerk gekoppeld word is het hele netwerk en het internet namelijk niet meer vooruit te branden.
Ik kan echter de oorzaak van het probleem maar niet achterhalen.
Zoals gezegd, is de lijn tot en met de router prima. Ook andere computers hebben nergens last van, maar zodra die ene computer verbonden word is het mis.
Op het moment dat ik de LAN kabel in de router plug, knippert deze direct als een gek.
Is er iemand die mij misschien kan helpen?
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- PC opnieuw geïnstalleerd (om een mogelijk virus/malware/ andere softwarematige problemen uit te sluiten
- Nieuwe ethernet adapter gekocht (mocht helaas niet baten)
- Andere kabel geprobeerd, hetzelfde probleem blijft
- Andere poort geprobeerd, echter zonder resultaat.
Wie o wie kan mij helpen?
Sinds enige tijd hebben wij een nieuwe router ontvangen bij ons internetabonnement.
Dit is allemaal doorgemeten en het werkt prima, op 1 puntje na.
Wij zitten in het netwerk met 4 computers en daarvan zorgt 1 computer voor een hele boel problemen.
Zodra deze in het netwerk gekoppeld word is het hele netwerk en het internet namelijk niet meer vooruit te branden.
Ik kan echter de oorzaak van het probleem maar niet achterhalen.
Zoals gezegd, is de lijn tot en met de router prima. Ook andere computers hebben nergens last van, maar zodra die ene computer verbonden word is het mis.
Op het moment dat ik de LAN kabel in de router plug, knippert deze direct als een gek.
Is er iemand die mij misschien kan helpen?
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- PC opnieuw geïnstalleerd (om een mogelijk virus/malware/ andere softwarematige problemen uit te sluiten
- Nieuwe ethernet adapter gekocht (mocht helaas niet baten)
- Andere kabel geprobeerd, hetzelfde probleem blijft
- Andere poort geprobeerd, echter zonder resultaat.
Wie o wie kan mij helpen?