PC versnellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo Allemaal,

Ik probeer mijn Windows 7 Ultimate wat sneller te krijgen oftewel mijn computer, ik heb al een paar dingen gedaan>
-Programma's verwijderd
-En programma's gedownload om mij pc te optimaliseren
(Maar dat laatste heeft nog niet echt geholpen)

Kan iemand mij misschien nog wat aanraden?
Dat ook echt helpt!

Bedankt:thumb:

Laatst bewerkt:
Je zou eens msconfig kunnen opstarten, en daar alle overbodige opstart programma's verwijderen. Ook services die je niet nodig hebt kun je uitzetten.

Als je de aero look uitschakeld wordt hij ook al een stuk sneller.

Minder programma;s mee laten opstarten voor je pc zul je eerst de specs moeten geven.

Dat heb ik ook allemaal al gedaan!

Weten jullie toevalig nog iets werkend?

bedankt

Zoals mik zjegger hierboven ook al zei, geef je pc specs eens.

Misschien kan jouw computer Windows 7 helemaal niet aan.

Hij moet windows 7 aan kunnen hoor alleen de videokaart is een beetje zwak maar dat geeft niet.
Verder kan ik je niet helpen.

Volgens de specs moet die inderdaag Windows 7 makkelijk aan kunnen.

Als hij erg traag is probeer eens op virussen en spyware te scannen.
Laat ook het register een scannen met bijv ccleaner en je onnodige bestanden verwijderen.

En draai je trouwens windows 7 32 of 64 bit.
want anders zou 64 bit een beetje teveel zijn.

Maar mijn probleem is niet echt dat ik een sloome pc heb maar ik wil hem toch nog even wat sneller krijgen zoals hij in het begin was toen ik Windows 7 had geinstalleerd!

Bedankt

Na een schone installatie van Windows is ie altijd heel snel.
Na het installeren van alle programma's en een tijdje gewerkt te hebben wordt het gewoon wat trager, behalve ccleaner eens te runnen om op te schonen, opstart programma's aan te passen en je viruscanner en spyware te laten scannen op verkeerde bestanden, valt er niet veel aan te doen.

Maar mijn probleem is niet echt dat ik een sloome pc heb maar ik wil hem toch nog even wat sneller krijgen zoals hij in het begin was toen ik Windows 7 had geinstalleerd!

Bedankt

Ja,da's een moeilijke iedere pc wordt na verloop wat trager dan na een clean install.
Ligt eraan welk antivirusprogramma je hebt (je hebt lichte en zware antivirusprogramma's) of er veel geplande taken op de achtergrond draaien enz.

Na een schone installatie van Windows is ie altijd heel snel.
Na het installeren van alle programma's en een tijdje gewerkt te hebben wordt het gewoon wat trager, behalve ccleaner eens te runnen om op te schonen, opstart programma's aan te passen en je viruscanner en spyware te laten scannen op verkeerde bestanden, valt er niet veel aan te doen.

Oke maar dan nog even over die spyware scanner heeft AVG dat ook want daar bezit mij pc over,

En als AVG dat niet heeft weet iemand dan een goede ?

Bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan