Pc vertraagd opvallend sterk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hackerx72

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Pc vertraagd opvallend

Hey Helpmij,

Hopelijk kunnen jullie me hier uit helpen want de laatste tijd vertraagd mijn pc opvallend.
Als je mijn laptop vergelijkt met de laptop bij de aankoop is het alsof er meerdere aplicaties op de achtergrond draaien zodat deze sterk vertraagd.

Ik ben duidelijk een slachtoffer van een hoog aantal spyware en virussen waar mijn avg niets aan kan doen. Ook krijg ik regelmatig reclame tijdens het browsen van het internet. Mijn AVG antivirus geeft ook heel veel aan dat bestanden in mn tijdelijke internetbestanden worden geinfecteerd. Zelfs al verwijder ik deze dan krijg ik dit probleem nog regelmatig.

Wat kan ik hier aan doen? Welke software is hier het best geschikt voor?
Buiten het feit dat er spyware in mn laptop zit heb ik ook een vermoeden dat er aplicaties vrij veel ruimte op mn ramgeheugen in beslag nemen zoals getoond in de bijlage.

Fragmenteren is geen optie.

, Ty in advance.

Bijlagen

• SRCN.bmp.gif
    SRCN.bmp.gif
    82,6 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:
ik raad aan om een hijackthis scan te maken en dan plaatsen op op het forum van die site, daar zijn allemaal experts die je helpen mij hebbben ze ook erg goed geholpen

kijk voor uitleg: http://www.hijackthis.nl/computerschoonmaken.html en dan stap 5 helemaal onderaan de pagina.
Ik raad je zelf superantispyware af omdat ik dat laatst heb gedraaid en ik kon opeens niet meer in windows en gister was er ook een kerel die het had gedraaid en kon ook niet meer in windows

mvg

ik raad aan om een hijackthis scan te maken en dan plaatsen op op het forum van die site, daar zijn allemaal experts die je helpen mij hebbben ze ook erg goed geholpen

kijk voor uitleg: http://www.hijackthis.nl/computerschoonmaken.html en dan stap 5 helemaal onderaan de pagina.
Ik raad je zelf superantispyware af omdat ik dat laatst heb gedraaid en ik kon opeens niet meer in windows en gister was er ook een kerel die het had gedraaid en kon ook niet meer in windows

mvg

Bedankt voor deze zinvolle oplossing. Ik hoop dat mijn laptop zijn normale snelheid weer kan behalen.

ik heb dezelfde probleem. dus ik ga kijken of het mij lukt en tomtom1 ik heb meerdere problemen bijv met me tomtom op mobiel kunt u me daarbij helpen?

Ik had eerdere de mappen van tomtom symbian op een telefoon gezet. Zonder problemen. Als ik op die nokia n73 kijk staat er bij toepasingen beheer geinstaleerd allemaal geen probleem. Dit is allemaal 4x gelukt. maar als ik nu op een telefoon zet nokia n73 staat er bij toepassingen beheer niks van tomtom ofzo. Maar alle mappen staan op de telefoon. ik zie ook geen ico waar ik op kan klikken om tomtom teopenen. kunt u me helpen?

haha nee dat was grapje mcafee is een virusscanner:P ik heb zelf ook n73 maar geen tom tom en ik heb er ook geen verstand van:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan