PC verzwakt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Volgende vraag dan maar :D

Sinds gisteren gaat mijn PC een stuk trager [Ik installeerde niets]. Ik kan er maar niet aan uitgeraken, ik heb al gedefragmenteert, schijfcontrole, en meer uitgevoerd. Kunnen jullie me helpen ?
:(

Alvast bedankt !

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Mischien komt er nog wat uit de Hijack this log.
Wat start er allemaal mee op?

gaat je internetverbinding trager, of je pc in het algemeen?

Het gaat om mijn internetverbinding, ik zie op het eerste zicht daar niets fout op! Ik ben online, ik krijg en verzend power en staat actief. Weet jij het soms ?

Heb je misschien Telenet en heb je je quota van up en download limiet bereikt?

Ik gebruik telenet, ik weet dat het een open net is maar het zou vlot moeten gaan als vroeger. Zouden de problemen kunnen liggen aan Msn6.1.exe of PSP8.0.exe ? Je weet wat ze zeggen, telenet de snelste, weet je ze gaan even snel!

Als je teveel up en download hebt wordt je bij telenet op smallband gezet. Heb het vermoeden dat dat bij jou het geval is.

Je zal op 1 maart wel weer teruggezet worden.

Neem anders een kijkje op de website van je provider

Ik vind dat jullie hier opmerkelijk veel tijd insteken. Jullie zijn geniaal bij manier van spreken.
:D
By the way » zou het kunnen dat we elkaars adres kunnen geven zonder dat iemand anders het ziet, kan dit met Pirvé bericht ?

Geplaatst door Worldserver
Ik vind dat jullie hier opmerkelijk veel tijd insteken. Jullie zijn geniaal bij manier van spreken.
:D
By the way » zou het kunnen dat we elkaars adres kunnen geven zonder dat iemand anders het ziet, kan dit met Pirvé bericht ?
Ja dat kan ..
Maar om prive berichten te sturen moet je Verenigingslid zijn .. :) meer info daarover: http://vereniging.helpmij.nl :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan