PC viel om, foutmelding, help?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MJ555

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2010
Hoi!

Ik duwde gisteren tegen mijn bureuastoel waardoor mijm kast van de pc omvielnaar rechts. Ik was geschrokken en heb hem pas een paar min latervoorzichtig recht gezet. Hij ging wel aan maar er kwam een foutmelding en ging uit. Mijn vriend heeft telefoonisch instructies gegeven. Dat koelding lag op de rode plaat maar toen ik dat weer had opgehangen deed mexijn compter het zelfde.ik heb een foto en zelf het idee dat een plugje met groene en rode draden los zit. Maar waar het dan moet weet ik niet.
Hij was aan toen hij viel.
Help aub?

Uploaded with ImageShack.us

Dit is dat plugje waarvan ik denk dat t ergens in moet
Ik heb aangedrukt enzo.

Uploaded with ImageShack.us

Laatst bewerkt:
Word een beetje lastig. Wij kunenn niet van een afstand in jou pc kast kijken.

Blijkbaar is er toch iets los geraakt en dat zal je weer moeten bevestigen. En dan hopen dat de voeding niet iets beschadigd heeft toen deze los raakte.

beste optie in zo'n geval is de kabbeltjes waar van je een aansluiting ziet voorzichtig maar vastberaden effe aan te drukken hopen dat dat je probleem oplost

als ik dit lees vraag ik mij af hoe onze school computers dat uithouden (word praktisch mee gegooid)
is btw niet aanteraden

Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Je hebt het over een foto als die een beetje duidelijk is misschien geeft dat wat duidelijkheid wie weet plaats hem eens hier.

Welkom op Helpmij.nl

Zo te zien ligt het koelblok van je cpu.Dacht het al uit de topicstart te halen.

Hoi.

Ja dat idee had ik ook al ,maar als ik jouw was zou ik de pc niet meer proberen en morgen even naar de plaatselijke pc winkel gaan met je pc onder je arm.
dat plugje kan ook over zijn maar deze zou in de hd of in cd-rom/dvd speler kunnen horen.

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn pc bij een gekocht die ze zeg maar doorverkoopt, ik vomd hem niet goed. Kan ik dan toch naar een andere winkel?

Hoi,

Ja hoor zonder probleem maar vraag eerst prijsopgave want ik weet niet hoe oud de pc is maar misschien is hij een eventuele dure reparatie niet waard(niet rot bedoeld hoor)

Ieder willekeurig pc-boertje,bekenden etc die jij maar wilt.

dat koelblok kan jij zo oppakken??das nie goed nie nee:D

Als je pc draait en hij valt om is het meestal de hardeschijf die naar de noppen is.
Tevens is een los koelblok ook niet goed :D

Heb je hem goed terug geplaatst? drukken tot je een klik hoort => en niet te hard natuurlijk.

Het losse stekkertje is een molex aansluiting. Die hoort volgens mij los.
Een voeding heeft meerdere van deze stekkers en meestal wordt de helft niet gebruikt.
Vandaar dat je ook losse in je pc kan vinden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan