PC viel uit en start nietmeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmetjuh0

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Ik was eergisteren aan het computeren toen mijn systeem ineens opnieuw opstarte. Hij bleef maar doorstarten en kwam niet aan het opstarten van windows XP toe.

Ik dacht dat er iets met windows zelf miswas dus heb ik geprobeert windows opnieuw te installeren maar toen kreeg ik de volgende melding. Er is een probleem gevonden, Windows XP is afgesloten om verdere schade aan het systeem te voorkomen. Dit kwam er te staan na het blauwe scherm waar alles wordt ingeladen.

Ok heb ik er een andere schijf ingestopt toen kreeg ik dezelfde melding.

Weet iemand waar het aan kan liggen?

mvg Tim

Even een natte vinger in de lucht steken, nee weet nu alleen de windrichting.:)

Zou handig zijn te weten welke hardware je hebt en wat er daarvoor is gebeurd op die PC.

Indien je dit ook bij een installatie krijgt met een andere hdd en een goede CD, zal het een kwestie worden van de boel eerst te onderzoeken, geen bollende condensatoren op het mobo, een geheugentest per reepje geheugen, een andere voeding proberen.

Is hij overigens vrij van stof?

Ik ben momenteel niet thuis maar aan de voeding zal het niet liggen die was net nieuw ik denk eerder dat het aan een van de 4 geheugenstrookjes ligt. Die zal ik straks ook gaan testen.

Okey is gefixed ofja hij doet het weer. Ik zat met een kapotte geheugenstrip. Dus ga er maar eens een gig bij bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan