PC vind de broadband softwaire niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LvFreak

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2012
Berichten
43
Beste Helpmij genoten,

Ik heb een pc samengsteld voor eerste keer, in begin liep het mis maar alles was opgelost.
Nu is er een klein probleem.
De pc vind gewn de internet device niet.
Het is een onboard connector.
Ik weet niet veel van dat soort dingen.
Bij andere pc moest ik gewoon internet kabel in steken en dat was het.
Ik heb btw ook de device geinstalleerd via disc.
Via de asrock site vind ik niks, btw ze zijn auto. geupdate.

Me moederbord is een asrock Z77 professional M
Ik ben echt amateur in dit soort dingen, moet ik nu op de bios iets doen?:confused:
 
is de netwerkkaart driver en chipset driver en alle andere drivers wel geinstalleerd?
 
Kijk eens onder apparaatbeheer of er gele of rode tekens zijn. Auto update zal niet werken, indien je geen internet werkend hebt. Wat gebeurt aan je inboard connector, indien je het netwerk kabel insteekt: gaan dan lampjes oplichten?
 
is de netwerkkaart driver en chipset driver en alle andere drivers wel geinstalleerd?

Jub allemaal geinstalleerd.

Kijk eens onder apparaatbeheer of er gele of rode tekens zijn. Auto update zal niet werken, indien je geen internet werkend hebt. Wat gebeurt aan je inboard connector, indien je het netwerk kabel insteekt: gaan dan lampjes oplichten?

Er is geen rood/geel lampjes.
De kabel zit er goed in, heb geprobeerd met 3andere, toch zelfde resultaat.

Het probleem is dat die gewoon niet werkt, dat kan normaal niet, nooit gebruikt etc...
Ik kan alleen wireless.
bedankt voor reacties.
 
Laatst bewerkt:
Ok, na een korte zoekopdracht vind ik op de Asrock-Support-site toch echt de BroadCom-drivers voor zowel 32- als 64-bit systemen van XP, Vista & 7. Dus even bit-versie van Windows controleren & dan het betreffende juiste driver-pakket ophalen, opslaan, deblokkeren & installeren. Herstarten:

http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=Fatal1ty Z77 Professional-M&o=All

Staat onder: Broadcom Lan driver ver:14.8.4.1
 
In feite moet je een driver CD met je moederbord hebben meegekregen. Zodra je begint alle drivers te installeren zal de computer verschillende keren opnieuw opstarten, totdat alles is geïnstalleerd. Dat gaat bij een schone installatie heel lang duren ... Misschien heb je de installatie te vroeg afgebroken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan