pc vindt 2de scherm niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyboy8

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2004
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc. Vroeger had ik mijn pc aangesloten op m'n lcd tv en wou het nu ook doen, maar er is echter een probleem...
Waar ik vroeger bij instellingen 2beeldschermen had en kon aanvinken om uit te breiden, is niet meer aanwezig Weet er iemand wat ik eventueel kan doen? Of kan het niet met deze pc? Dit is de samenstelling van m'n pc

E6850 Intel proccesor
2gig ddr2-800
Gigabyte GA-73PVM-S2H

Ik hoop hier de oplossing te vinden :(

Greetz

Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc. Vroeger had ik mijn pc aangesloten op m'n lcd tv en wou het nu ook doen, maar er is echter een probleem...
Waar ik vroeger bij instellingen 2beeldschermen had en kon aanvinken om uit te breiden, is niet meer aanwezig Weet er iemand wat ik eventueel kan doen? Of kan het niet met deze pc? Dit is de samenstelling van m'n pc

E6850 Intel proccesor
2gig ddr2-800
Gigabyte GA-73PVM-S2H

Ik hoop hier de oplossing te vinden :(

Greetz

Wat is je videokaart?

Hu?
Met onboard 2 schermen ?
hoe wil je dat gaan doen dat kan niet he!

Waar ik vroeger bij instellingen 2beeldschermen had en kon aanvinken om uit te breiden, is niet meer aanwezig Weet er iemand wat ik eventueel kan doen? Of kan het niet met deze pc?

waar deed je het vroeger aanvinken? in windows XP, Vista of in een of ander software programma?

ik weet dat je in XP wel iets kan doen met een 2e beeldscherm: bureaublad -> rechtermuisknop -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd.
daar moet je het ergens kunnen vinden volgensmij...

ok tja ik had nog nooit een moederbord gezien met 2 adapter's kan hij wel 2 schermen aan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan