a.wagenmakers
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 30 okt 2005
Krijg ik een "Olidata 256M" memorystick op mijn verjaardag. Om te proberen laad ik er een powerpointpresentatie op. Werkt als een speer. Een paar dagen later verwijdert Norton een virus, dat kans ziet mijn register op slot te zetten. Na veel gezoek de zaak gereinigd. Daarna ACDC6, met een speciale fotocamera loader geïnstalleerd. Na enige tijd mijn mem-stick weer tevoorschijn gehaald. Win XP kan 'm onder "mijn computer"niet meer vinden! USB2 meldt 'm in het systeemvakje rechts onder wel met een 'belletje' aan. Onder "Mijn computer" niet te vinden, laat staan te gebruiken. In configuratiescherm / draagbare media-apparaten vindt XP 'm wèl na enige minuten zoeken, maar dan kan ik er verder niets mee doen.
Klik ik in Nieuwe hardware "Olidata etc" aan, dan meldt windows: "apparaat werkt goed".
==> Wat is dit voor raadsel? De PC-winkel had er nooit van gehoord! Daar draait de memstick wèl, (zegt ie)
Welke bolleboos lost dit rare probleem op?
Alvast dank voor een goede hint!
Arnold
Klik ik in Nieuwe hardware "Olidata etc" aan, dan meldt windows: "apparaat werkt goed".
==> Wat is dit voor raadsel? De PC-winkel had er nooit van gehoord! Daar draait de memstick wèl, (zegt ie)
Welke bolleboos lost dit rare probleem op?
Alvast dank voor een goede hint!
Arnold