Pc Virus Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.
JA alles is gelukt,
Ik heb nu Mbam eropstaan. Verdern iets

Kan je mij de link geven van Avg, want je zei net dat ik niet de beta moest hebben,
 
ik zou voor avast gaan, maar he je moet nog je hijack afmaken, nu ben je nog eigenlijk niet van je virus af, mischien lijkt wel of het weg is maar dat is het eigenlijk nog niet er stan nog restjes op

Mmbam is geen virusscanner trouwens!

je moet combofix nog draaien!
 
als laatst moe je nog een virusscanner, ik zou voor de gratis variant van avast gaan!
Je moet wel elk jaar opnieuw registeren, maar dat is gewoon heel snel;)

Avast is gewoon in het nederlands

Download avast (scrol naar beneden en dan zie je download staan voor dutch): http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html (lees onderaan de handleiding door!!!!! dit om zo goed in te stellen!)

Als je hebt geinstalleerd, moet je je registeren:
Registratie(onderaan moet je je email en alles invullen!) :
http://74.86.245.120/eng/home-registration.php?PHPSESSID=6722daa6659e75ed045fdad499e92735&lang=DUT

Handleiding voor als je iets niet snapt (waar je registratiekey moet invullen enzo, ik zou die handleiding gewoon wel een keer helemaal doorlezen):
http://handleiding.helpmij.nl/pdf/Avast pdf.pdf


Als je alles hebt geinstalleerd van avast en geregistreerd, moet je ff updaten en laten scannen!
 
Als je van plan bent combofix te draaien, zorg dan eerst dat je een herstelpunt aanmaakt.

Ik weet uit ervaring met combofix dat dat een goed idee is en persoonlijk ben ik niet van plan combofix ooit nog te draaien.

hier download je de gratis versie van avg 8

Verder zou ik af en toe scannen met een antispyware zoals bijvoorbeeld Ad-aware of SAS, want avg herkent niet alle spyware, het zoekt hoofdzakelijk naar virussen. Als je een antispyware zonder liveprotection neemt geniet je ook van betere prestaties. Afhankelijk van je surfgedrag is het een goed idee dagelijks, wekelijks of maandelijks te scannen met een antispywareprogramma. Windows defender is in principe ook een antispywareprogramma maar deugt niet. Je kan het eventueel wel als aanvulling gebruiken.

Verder raad ik ook een firewall aan. Als je weinig ervaring hebt met firewalls raad ik zonealarm aan. Heb je er al wat ervaring mee kan je eventueel sygate overwegen. Die is minder prestatievretend maar werkt jammer genoeg (nog?) niet op windows vista.

Dat is het zo'n beetje denk ik. Succes!
 
Laatst bewerkt:
Als je van plan bent combofix te draaien, zorg dan eerst dat je een herstelpunt aanmaakt.

Ik weet uit ervaring met combofix dat dat een goed idee is en persoonlijk ben ik niet van plan combofix ooit nog te draaien.

!!! hij moet zijn hijack instructeur opvolgen, niet doen achmed wat Vi sta zegt
 
!!! hij moet zijn hijack instructeur opvolgen, niet doen achmed wat Vi sta zegt

Het enige wat ik zeg is dat ie een systeemherstelpunt moet maken voor ie combofix draait! Dat kan nooit kwaad! Als hij dat niet doet kan hij straks misschien zijn hele systeem gaan formatteren!
 
acmhed hoe gaat het ermee? al combofix laten draaien en al avast geinstalleerd?
 
Ben nu aan het bacjuppen

backjuppen? waarom??

ik neem aan dat je met backjuppen, backuppen bedoeld!

Luister gewoon naar die nucia kerel, die weet er alles van!
En hoe gaat het met avast? al geinstalleerd?
 
Laat hem nou toch een backup maken! Dan zijn zijn bestanden al zeker veilig gesteld! Dat is een van de beste dingen die hij nu kan doen.
 
Laat hem nou toch een backup maken! Dan zijn zijn bestanden al zeker veilig gesteld! Dat is een van de beste dingen die hij nu kan doen.

kan je niet ff afmelden van deze vraag, ga lekker avg ofzo installeren, ik weet echt wel wat ik doe en de nucia mensen ook!!!
 
als je nu een backup maakt! zitten er tog virussen in!
 
Virussen in een backup die meteen wordt verwijderd als hij een nieuwe backup maakt of worden gededecteerd door een antivirus wanneer zijn systeem geformatteerd zou moeten worden...

Als een systeem crasht heb je denk ik liever een backup met virussen (waar je later wel weg mee weet) dan helemaal geen backup.
 
als je bijna niks op je pc hebt staan is formatteren ook handig, maar gozer ik reageer niet meer, alleen nog op de ts

achmed hoe gaat ut??
 
worm.win32.netbooster

Beste,

TomTom1 ik zo wat gevolgt wat jij en achmed hebben gepost en ik zit met hetzelfde probleem als achmed identiek
 
oke, kan je mischien ff een nieuwe topic beginnen, dan help ik je daar oke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan