pc voor de nieuwste games

Status
Niet open voor verdere reacties.

retouw

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2009
Berichten
30
Ik heb de volgende pc samengesteld voor 594,50 euro

-AMD Athlon X2 7750 2.7GHz 3MB 95W AM2+ Box
-Cooler Master Midi Tower Elite 330 ATX No PSU (zwart-zilver)
-ICIDU Card reader All in one intern 3.5" USB 2.0 OEM (zwart)
-Microsoft Windows Vista Home Prem. SP1 NL 1u 64b OEM
-MSI K9A2 Neo-F AMD 770, SATA2, GLAN
-OCZ Powersupply StealthXStream 500W
-Samsung DVD-/+/RAM SH-S223F 22x/22x/12x Bulk (zwart)
-Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD4850 512MB DDR3 2xDVI/HDCP
-TakeMS 2x2GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0
-Western Digital 640GB SATA300 16MB, WD6400AACS

Is deze pc goed genoeg voor de nieuwste games (hoef niet op superhoge kwaliteit te zijn), het is de eerste keer dat ik een pc samenstel en als jullie iets zien wat ik fout heb gedaan of kan verbeteren hoor ik het graag

Alvast bedankt

Retouw
 
voor dat geld zal je moeilijk beter kunnen.

Je moederbord biedt ondersteuning voor de phenom II, dat is erg gunstig voor als je een keer een betere processor wil.

Goed gedaan! :thumb:
 
voor dat geld zal je moeilijk beter kunnen.

Je moederbord biedt ondersteuning voor de phenom II, dat is erg gunstig voor als je een keer een betere processor wil.

Goed gedaan! :thumb:

maar kan ik ook de nieuwste games hiermee spelen
 
gta 4 zal het grootste probleem worden. Maar op lagere resolutie gaat dat wel lukken hoor.

Wat betreft de andere spellen zie ik ook niet echt een probleem: sterker nog, GTA 4 is het meest uitzonderlijke spel. En het is ook nog eens niet leuk. (tenminste als je het als opvolger van san andreas ziet). Andere spellen zal je prima kunnen spelen op normale resolutie / high.

Wil je een echt betere processor, dan moet je aan een phenom II denken, of aan der E8400. (of desnoods E7400) Dan kom je alleen een stuk duurder uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb GTA IV goed gespeeld met een vergelijkbaar systeem (wel medium maar zonder stotteren:D)
Dit had ik toen:
amd 6400+ X2
hd3850 256mb (dit is nu verbeterd, naar een 9800GX2)
4gb geheugen

Dus gta IV gaat zeker lukken, het geld ook voor crysis.
 
1280*nogiets of 1440*nogiets... volgens mij de 1440 maar weet het niet 100% zeker.
 
gta 4 zal het grootste probleem worden. Maar op lagere resolutie gaat dat wel lukken hoor.

Wat betreft de andere spellen zie ik ook niet echt een probleem: sterker nog, GTA 4 is het meest uitzonderlijke spel. En het is ook nog eens niet leuk. (tenminste als je het als opvolger van san andreas ziet). Andere spellen zal je prima kunnen spelen op normale resolutie / high.

Wil je een echt betere processor, dan moet je aan een phenom II denken, of aan der E8400. (of desnoods E7400) Dan kom je alleen een stuk duurder uit.

Ik heb bij mijn pc nu een E7400 gedaan, hiermee zou het dus mee moeten lukken?
 
eentje met een p43-chipset (van asus, msi of gigabyte).
Het ligt er een beetje aan waar je gaat kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan