pc voor gamen/producen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

argosnl

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2014
Goeden middag,

Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een pc gekocht van rond de 800 euro.
Nu begin ik te merken dat deze alles gewoon niet meer kan bijhouden, vooral met muziek niet.
Zelf produce ik hardstyle en vooral met muziek maken begint het bij de grote projecten te haperen en stotteren.
Ik werk met een externe geluidskaart dus ik weet vrijwel zeker dat het aan de pc ligt.

Nu is mijn vraag wat de inhoud van dit nieuwe systeem moet gaan worden?
Ik wil het nu graag in 1 keer goed doen dus ook me game kant van de pc maar mee pakken.(Battlefield 4, titanfall en arma.)

Wat raden jullie aan voor kast?
Budget ligt rond de 1500/1700.

Bedankt voor jullie tijd alvast!

Groeten, Willem || Argos.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Zal alvast een voorzetje geven met deze zal prima voldoen aan je eisen.
Maar misschien is het even handig om te melden welke hardware je nu heb incl voeding en losse geluidskaart die zal wel mee moeten neem ik aan en zet je de pc zelf in elkaar?

Laatst bewerkt:
ik dacht aan dit

en zet je hem zelf in elkaar of wil je liever dat zij dat doen en moet er windows bij of niet?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk een vlaag van verstandsverbijstering maar is aangepast;)

Ik wil echt een nieuwe kast puur voor deze dingen. Wil mijn oude pc aansluiten op mijn tv en deze gebruiken voor muziek/films.

Pc kan zelf wel in elkaar worden gezet.

Windows kan ik goedkoop krijgen dus nee, kast word zelf in elkaar gezet.

Ik heb een externe geluidskaart. Focusrite 25 dsb. De geluidskaart in de kast hoeft dus niet over de top te zijn ofzo. Als ik mijn logitec 5.1 met optische kabel er op aan kan sluiten ist prima!

Hoi,

zit bij de link van mij een spdif aansluiting op, en heb je al een idee

spdif houd in dat er een optische kabel in kan neem ik aan?

Ziet er volgens mij wel netjes uit, is de kast een beetje stil? En qua grafische prestaties?

Thnx voor jullie tijd wederom

Hoi,,

Grafisch niets mis mee 1 van de betere kaarten op dit ogenblik en hier een test van de kast. en ja denk dat spdif past ben niet helemaal zeker

@ thebopemmonkey

Neem aan dat je het lijstje van granitk7 bedpeld

Laatst bewerkt:
Ik werk trouwens ook met firewire aansluitingen. Op het moment in ieder geval 1. Ik weet niet of dit bij het moederbord zit? Wel zou ik liever een kast zien met aan de voorkant wat minder poespas qua koptelefoon ingangen en wat meer usb poorten bijvoorbeeld.. het oog wil egg ook wel wat.

Hoi,,

Zitten twee usb en een firewire aansluiting op denk niet dat er een kast met meer usb aansluitingen zijn

Ja hoor ook een prima kast, een kast is een persoonlijke keuze

Laatst bewerkt:
Qua kast bekijk ik het nog even. Verder weet ik nu waar ik aan toe ben, ook wat ik krijg qua prijs etc. Zal er voor sparen, sta nog open voor suggesties en zal het je laten weten. Thnx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan