PC voor iMAC

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeforceFx

Banned
Lid geworden
19 apr 2011
Beste Helpmij,

Iemand wl voor mijn Acer Aspire

Amd 64 x2 2.1 GHZ Rated At 4.2 GHZ!
9800GT Of GT 220
5 Gigabyte RAM
500GB HDD 7200RPM

Inclusief 22 INCH Beelscherm + Toetsenbord naar keuze (Acer ToetsenBord Of Een Nieuw Platte toets toetsenbord + Goede Draadloze Muis

RUILEN VOOR DEZE IMAC!!!

Een iMac

met ::

Imac 9.1 Dit is het laatste model van de 24Inch serie
Processor: 2.93Ghz (Standaard is 2.66Ghz)
Intern geheugen: 4gb (standaard is 2gb)
Scherm: 24 Inch 1920x1200 resolutie. Sinds een maand een nieuw scherm viel nog onder garantie (bonnetjes aanwezig)
Videokaart: ATI Radeon HD 4850 512mb (dit is de duurste versie van dat moment, zijn prima games mee te spelen)
Hardeschijf: 640GB (standaard is 320GB)
Besturingssysteem: Mac os 10.6.7 (allerlaatste)
Dvd brander

Zal ik het doen??

Volgens mijn is mijn pc 10x slechter?

En op een iMac kan ik natuurlijk ook windows 7 zetten??

Het feit dat je hierover een vraag stelt is al fout. Gelijk doen mens, dit is een werelddeal.
Als jij het niet doet mag je die persoon doorsturen naar mij, dan lever ik hem wel dezelfde laptop ( zelfs een kractigere ) :-)
Jou PC heeft een 2ehands waarde tussen 150 en 200 euro. Zo'n Imac kan je makkelijk voor 900+ kwijt. DOEN !!!

p.s. Check het wel op mankementen uiteraard !

Goedemorgen,

Is het een bekende van je? dit klinkt een beetje ongelooflijk neem aan dat de tegenpartij toch ook verstand van zaken heeft , en die zou dit toch ook weten dat je pc veel minder waard is .
In mijn ogen geen eerlijke ruil en dan wordt ik altijd wat voorzichtig;);)

Het feit dat je hierover een vraag stelt is al fout. Gelijk doen mens, dit is een werelddeal.
Als jij het niet doet mag je die persoon doorsturen naar mij, dan lever ik hem wel dezelfde laptop ( zelfs een kractigere ) :-)
Jou PC heeft een 2ehands waarde tussen 150 en 200 euro. Zo'n Imac kan je makkelijk voor 900+ kwijt. DOEN !!!

p.s. Check het wel op mankementen uiteraard !

Al gechecked en er zijn geen mankementen!:d

Goedemorgen,

Is het een bekende van je? dit klinkt een beetje ongelooflijk neem aan dat de tegenpartij toch ook verstand van zaken heeft , en die zou dit toch ook weten dat je pc veel minder waard is .
In mijn ogen geen eerlijke ruil en dan wordt ik altijd wat voorzichtig;);)

Ik Mag hem werkend zien dus dan kan ik gelijk de Specs bekijken en kijken of er geen fouten zijn Bijv , cd/dvd rom speler is kopot ofzo!

Ik vertrouw het niet, maar als je hem gelijk checkt en ruilt....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan