PC vraagt om CD terwijl die er al in zit

Status
Niet open voor verdere reacties.

stascccp

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
Hallo beste mensen!!
Ik heb Rollercoaster Tycoon gedownload, het was een .ISO bestand, en die heb ik geopend met virtual DAEMON manager, (dat is een soort van vervanger voor cd rom speler) Ik heb heel dat spelletje geinstaleerd en alles verliep goed. Daarna klikte ik op PLAY om het spel te spelen maar er stond: Please insert the cd rollercoaster tycoon3 disc.
Hoe kan ik het spel instaleren maar niet spelen? en wat moet ik doen?

Deze fout had ik de vorige keer ook, maar daar is ook nog geen oplossing voor.
Ow geen een spelletje doet het meer bij mij, alstublieft wie kan mij helpen?????
ik ben ten einde raad:(

Waarom open je nu een nieuwe vraag hierover terwijl je hier al bent ingelicht.

hoe bedoelt u dan een crack downloaden en over de andere heen copieren? ik heb een vol spel gedownload, hij was iets van 2 gb, heel rollercoaster tycoon 3 inclusief de uitbreidingspakketen. ik heb alles geinstalleerd maar ik kan het niet afspelen want dan heeft ie de cd-rom nodig. ik heb dit probleem ook met flight simulator 2004 en the sims 2. ik wil echt deze spelletjes spelen.

Die dingen zijn beveiligd, de originele cd's dus, en die beveiliging wordt niet mee gekopieërd.
Kopen is de beste oplossing:cool: , of zoeken naar no-cd op 't net.:rolleyes:

Hij doet het !!!! :D :D :thumb:
ik leg het even uit: ik had flight simulator 2004 gedownload, maar toen ik het spel wou spelen stond er dat ik CD4 erin moest doen, maar die zat er al in. Ik had daarna nog een keer flight simulator gedownload, alleen dan nu een of andere spaanse versie, en toen ik het spel wou spelen en hij vroeg om CD4, dee ik die spaanse cd4 erin en toen deed ie het wel ! :D dus ik denk ook wel dat het misschien met beveiliging te maken heeft maarja ik heb nu een oplossing dus :D en trouwens, in de winkel kost het allemaal zo duur, als ze de prijs verlagen koop ik het wel :D haha maarja ik download ook al helemaal niet zo veel dus het maakt ook niet echt veel uit :rolleyes:

stascccp zei:
Hij doet het !!!! :D :D :thumb:
ik leg het even uit: ik had flight simulator 2004 gedownload, maar toen ik het spel wou spelen stond er dat ik CD4 erin moest doen, maar die zat er al in. Ik had daarna nog een keer flight simulator gedownload, alleen dan nu een of andere spaanse versie, en toen ik het spel wou spelen en hij vroeg om CD4, dee ik die spaanse cd4 erin en toen deed ie het wel ! :D dus ik denk ook wel dat het misschien met beveiliging te maken heeft maarja ik heb nu een oplossing dus :D en trouwens, in de winkel kost het allemaal zo duur, als ze de prijs verlagen koop ik het wel :D haha maarja ik download ook al helemaal niet zo veel dus het maakt ook niet echt veel uit :rolleyes:
even over da tlaatste stukje:

haha maarja ik download ook al helemaal niet zo veel dus het maakt ook niet echt veel uit

Op wat voor mannier je ook download, Auteursrewchtelijke beschermde software (Windows, Word, Norton, en vrijwel alle spellen en noem maar op) is altijd illegaal. Komt je provider hier achter, dan heb je en een boete en een groot probleem. DUS het maakt wel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan