PC wat is er aan de hand??

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc112

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Hallo HelpMij Lezers,

Ik heb een dringde vraag!!

Ik heb een pc van een vriend gekregen om te maken. Hij vertelde me dat hij zijn pc niet kan op starten, (ik denk meteen voeding is stuk). Ik ging hem testen en hij starte niet op meteen een andere voeding gepakt en ging ik het nog een keer testen en het deedt het nog niet nu denk ik zelf dat de start knop is stuk maar je dat is weer wat werken maar ik begon er eigelijk niet aan en ging eerst naar de moederbord gekeken en zag er niets foutst?????

Wat is het dan Misschien toch de startknop of toch de moederbord stuk<<>>?????

knop denk ik
of (zoals mij) voeding teveel stroom doorgelaten = alles stuk

diamondo25

Zoek op he moederbord even de twee pinnen op waar PWR (switch) staat,en doe die even kortsluiten met schroeven draaier.
Doet ie het dan wel?,is powerknop stuk

Heb ik al gedaan maar maar weet zelf niet of iok het goed doe <<>> maar ik wil je zeggen heb een heel andere aansluiting <><> wil je wel een [plaatje geven maar kan hem niet vinden ik leg het wel uit

Het is een bekabeling van groen geel en zwart het is in een compact in een connector samen gevoegd en hoef je amar op de moederbord aansluiten>< nu het moeilijkts er staat niet op waar en wat PWR is en het is beveilegdt met een station dus dat ik het in moet steken en zijn zo maar 6 pennentjeS:S:confused:

Zou het veel kosten als je bij de computerzaak laat maken of gaat dat wel mee vallen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan