PC werkt bij alles tegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RogierRJDonker

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Hoi allemaal,

Ik heb hier iets heel raars.
Mijn pc lijkt tegen me te werken.
Als ik iets openen als een adresbalk om erin bv een internet adres te tikken dan gaat spatie aan lijkt het. Ik doe dit niet, maar de computer:S
Ook bij het bekijken van een internet pagina, ik kan hier wel naar beneden scrollen, maar naar boven lukt vervolgens niet meer. Zo gauw ik scroll gaat de pagina namelijk weer onvermoeibaar naar beneden, keer op keer.
Ook maakt mn pc ineens een raar geluid bij het opstarten, een soort tikkend piep geluid ( nog nooit eerder gehoort bij die van mij)

Weet iemand of dit een virus infectie is?
Of wat anders mogelijk?

Dank je wel.

Rogier

je moet de kast eens open maken,en luisteren waar dat tikken vandaan komt
vaak is tikkend geluid je harddisk die staat te overlijden

tja, dat zou kunnen, maar het verklaar niet dat de computer overal waar hij kan spatie doet. En ook bij een menu van iets... hij slaat vast op een knop, alsof je hem indrukt houd met je muis. en wil niet als hij bijvoorbeeld op annuleren naar ja, dan krijg ik niet voor elkaar. sluiten lukt meestal wel, maar ook moeizaam.

Als de computer piepende geluiden maakt bij het opstarten,(lijkt op een morse-code)
kan het ook een foutcode zijn. Die codes verschillen per computer, het ligt eraan wat voor soort versie van de bios je hebt.
Lijkt het daarop? zo ja, wat voor soort bios heb je? dan kan ik je misschien wel helpen.

nogal erg dit.....

Ik heb een draadloos toetsenbord.
Nu had voor multiplayer een tweede usb toetsenbord aangesloten.
Op dit tweede toetsenbord lag een koptelefoon. Deze drukt op spatie.

Lekker slim van mij dus.........:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan