chaintech moederbord, 256 mb geheugen, amd xp2000. In verband met problemen helemaal leeg gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Pc loopt bij herstarten vast in bios, blijft steken bij de memory check, maar dat heeft hij altijd al gedaan, spanning een minuut eraf en hij start weer door naar windows. Het ging allemaal goed vanmiddag, maar toen ik hem uurtje uit heb gehad heb ik hetzelfde probleem als waarom ik ben gaan formatteren, windows 98se slaat vast, blijft hangen op het opstartscherm dat stil gaat staan,bij herstart wil hij in veilige modus gaan starten maar loopt dan ook vast. Dit terwijl de pc vanmiddag als een zonnetje liep na de installatie, wel 20 keer opnieuw opgestart. Het lijkt mij iets te maken te hebben met koude start die hij niet wil uitvoeren. Pc heeft 4 jaar lang non stop aangestaan, met om de 3 dagen een herstart, nadat de pc dag uit stond kwam dit gebrek aan het licht. Ik kom ook met geen mogelijkheid in de bios, alt+f2, del, tab, dat staat aangegeven bij het opstarten, maar hij reageert er niet op en start gewoon door.