pc wil niet meer afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsj

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
6
opeens wou mijn pc niet meer afsluiten. als je op afsluiten klikt, dan komt er op zoals normaal: gegevens worden opgeslagen en dan windows wordt afgesloten. maar dit blijft erop tot dat je op de aan/uit knop duwt. Dit duurt nu al ongeveer een maand. Hopelijk kan er iemand met mij helpen. danku
 
dan zit er ergens een fout in uw bestand ik durf het niet te zegge maar probeer is een systeem herstel naar august of eind jullie ... hopen dat het u zal helpe,
 
ja al die programma's wa ge hebt gezet gaat verloren ma die kunt ge er trug opzetten
 
nee die geraakt ge eigenlijk niet kwijt alleen de installatie software denk je kunt het proberen of niet of je kan je liefdje op een mp 3 zette of een memory stick voor zekerheid
 
nee die geraakt ge eigenlijk niet kwijt alleen de installatie software denk je kunt het proberen of niet of je kan je liefdje op een mp 3 zette of een memory stick voor zekerheid

waar vind je dat, systeem herstel?
 
ge daat naar start dan bureau accessoires dan naar systeemwerkset en dan systemherstel

maar das op eigen risico ik zou eerst proberen uw liedjes op mp3 zette of een memory stick
 
ge daat naar start dan bureau accessoires dan naar systeemwerkset en dan systemherstel

maar das op eigen risico ik zou eerst proberen uw liedjes op mp3 zette of een memory stick

als je bij systeemherstel bent, wat moet je dan doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan