hallo.
een vriend van mij wil zijn pc upgrade maar nadat wij op zijn procesor hebben gekeken en deze hebben terug geplaats en hem wouden aanzetten ging deze na het aan drukken vrijwel direct uit. nu hadden wij alles na gekeken hebben bleek dat de koeler van de procesor niet goed vast zat. wij deze dus vast gezet, en nu wil de computer niet verder opstarter na het laden met dat groene balkje (vista) en dan krijgen wij zwart cherm en valt ie na een tijdje uit. ik hoop dat jullie ons ZSM kunnen helpen want hij heeft alles er op staan.
de onderdelen die hij in zijn pc heeft zitten zijn
moederbord msi p31 neo-f(voor zover dat op de b on staat
RAM kingston DChanel 2gb kit
HDD maxtor diamondmax 21 320 gb 7200rmp
videokaart XFX 8800 GT 512mb
voeding procase crs2052 500W
alvast bedankt voor jullie hulp.
Mvg
brian van vianen
een vriend van mij wil zijn pc upgrade maar nadat wij op zijn procesor hebben gekeken en deze hebben terug geplaats en hem wouden aanzetten ging deze na het aan drukken vrijwel direct uit. nu hadden wij alles na gekeken hebben bleek dat de koeler van de procesor niet goed vast zat. wij deze dus vast gezet, en nu wil de computer niet verder opstarter na het laden met dat groene balkje (vista) en dan krijgen wij zwart cherm en valt ie na een tijdje uit. ik hoop dat jullie ons ZSM kunnen helpen want hij heeft alles er op staan.
de onderdelen die hij in zijn pc heeft zitten zijn
moederbord msi p31 neo-f(voor zover dat op de b on staat
RAM kingston DChanel 2gb kit
HDD maxtor diamondmax 21 320 gb 7200rmp
videokaart XFX 8800 GT 512mb
voeding procase crs2052 500W
alvast bedankt voor jullie hulp.
Mvg
brian van vianen