PC wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Berichten
490
De PC van mijn zoon wil sinds gisteren niet meer opstarten,als ik hem aanzet komt er een scherm met o.a.
windows normaal opstarten
opstarten in veilige modus

heb alle opties geprobeerd hij is dan even aktief,maar dan komt het scherm met bovenstaande meldingen weer terug,wat kan de oorzaak zijn en hoe dit op te lossen?
 
Hallo,

Heeft je zoon iets geks gedaan met de PC?

Ten 2de probeer dit m.b.v. een Windows CD of met de optie Windows herstellen in dat zelfde scherm, kies op de Windows CD na het scherm met nu installeren links onder "Uw computer herstellen" kies voor CMD of te wel command prompt vul daar dit in telkens met 1 enter er tussen zodat hij het commando uitvoert:

Bootrec /fixboot
Fixmbr
Scanos
Rebuildbcd

Succes en laat even weten als je nog ergens tegen aanloopt!
 
Laatst bewerkt:

Volgens hem niet!
Er is geen windows cd aanwezig,hoe kan ik toch herstellen naar een vorig punt?
 
Het kan zijn dat je harde schijf of andere hardware overleden is gezien de ouderdom van de pc (XP).
Geef even wat meer info over de pc/laptop.
 
Hallo,

Heeft je zoon iets geks gedaan met de PC?

Ten 2de probeer dit m.b.v. een Windows CD of met de optie Windows herstellen in dat zelfde scherm, kies op de Windows CD na het scherm met nu installeren links onder "Uw computer herstellen" kies voor CMD of te wel command prompt vul daar dit in telkens met 1 enter er tussen zodat hij het commando uitvoert:

Bootrec /fixboot
Fixmbr
Scanos
Rebuildbcd

Succes en laat even weten als je nog ergens tegen aanloopt!

Het probleem wat zich nu voordoet is dat ik niets meer kan intikken achter de prompt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan