PC wil niet opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
PC wil niet opnieuw opstarten

Ik heb hier een P II die niet opnieuw wil opstarten. Als ik in dos CTRL-ALT-DEL doe niet, bij de Windows optie niet, na een setup niet, hij sluit wel af maar dan blijft het scherm zwart. Dan moet ik hem eerst uitzetten, dan weer aan. Dan soms pakt ie hem niet, blijft ie zwart, en na een keer of 2/3 start 'ie dan op. Enig idee?

Dus als hij niet aangaat dan draaien de koelers wel, maar de HD doet verder ook niets. En naar een paar keer te proberen hoor ik de HD ratelen, piepje en hij start weer gewoon op.

Laatst bewerkt:
Jups :).
Soms moet ik wel 7-8 keer aan/uit zetten voordat 'ie opstart.

Laatst bewerkt:
Ik druk knopje in, geen respons van welk onderdeel dan ook. Wel sterkte brandlucht.

Voeding toch het hoekie om dan?

Ja voeding stuk verbrand vermoedelijk, kun je eventueel meten met een universeel meter.

Die heb ik niet :).

Zou het iets anders kunnen zijn of is dit toch het meest waarschijnlijk? Als ik hem aan laat staan krijg ik dan brand of?

Wel sterkte brandlucht.

Zou hem beslist niet aan laten staan zo snel mogelijk repareren voordat je meer schade aanricht.

De wedstrijd is afgelopen, de 5 gelukkige winnaars zijn:

XP_PC
PROFICIAT:D

Mwâh, ik heb nog wel een voeding dus dat is niet zo het probleem, maar was meer bang voor dat straks mn kamer in de hens staat :p. Stekker is er nu uit.

Haha :D, dank je wel ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan