pc wil niet opstarten na update nvida

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan je ook niet met een hirens boot cd en dan van die cd de win xp starten en de driver verwijderen???
 
Wanneer de computer opstart, druk dan een aantal malen op f8. Als het goed is, krijg je dan een keuze menu. Kies veilige modus. Maak vervolgens gebruik van het voorstel om een herstelpunt terug te zetten.

Succes,
 
@pete1800 ik heb met f8 alle meerdere keer geprobeerd maar zonder succes ik ga nu kijken of het lukt met hirens boot cd

ja maar hoe kan ik doen als ik geen win7 dvd heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je laptop komt niet eens voorbij de bios waarom zou je dan met veilige modus of herinstallatie proberen ?
volgens mij is er indd iets mis gelopen met je update van je video kaart en kan je dit enkel oplossen door hem in je bios uit te schakelen de driver te verwijderen en daarna weer in je bios in te schakelen.
 
ja hoe

en het gaat om een desktop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en lukt het misschien ook als ik de batterij eruit haal

wat bedoel je hier dan mee
edit bedoel je cmos batterij op je moederbord dat zou ook kunnen helpen maar probeer eerst eens het eerste
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem geprobeerd om de cmos batterij eruit gehaald maar hij blijft op de melding
 
je moet wel je voeding van je pc uit trekken, enkele keren op de aan knop drukken en 15 min ofzo wachten
 
oke en helpt dat ook

probleem opgelost heb nog een los sata kabel liggen en erin gedaan en toen werkt hij inees weer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan