PC wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
383
Mijn pc met XP, start niet meer op.
Na het gebruikelijke scherm van Intel enz. zie ik direct het scherm waarin je een keuze kunt maken om b.v. in de veilige modus te starten en alle andere mogelijkheden, zo ook de normale opstart. Hierbij staat ook een aftel notatie maar aftellen doet hij niet.
Als ik dan een Enter geef dan springt het scherm op zwart met af en toe een flits aan de onderzijde. Vervolgens gebeurd er niets en na lang wachten gaat de pc uit.
Ik kan wel naar de veiligemodus met de up/down knoppen maar er gebeurt gewoon niets.
Ik weet niet wat te doen. Wie kan mij hiermee helpen a.u.b.:(
 
Sorry, het is niet gelukt. Het probleem blijft terug komen.
Vraag: kan je opnieuw installeren met de org. schijf zodanig dat je gegevens en programma's behouden blijven?:(
 
Als je je bestanden en programmas op je D schijf hebt staan,zullen deze behouden worden, grote kans dat veel programma's niet werken, dan is het een kwestie van zeopnieuw installeren.
Als je alles op C:\ hebt staan zal het verloren gaan..
Wanneer je alles op D hebt, kun je in de setup C formatteren en daar windows opnieuw op installeren.

Succes!
 
O.K. ik ga de gegevens van de oude schijf af halen , formatteren en Windows 7 er op zetten.
Even werk maar dan heb je weer wat.:)

Bedankt voor de snelle reactie.:thumb:
 
het is inderdaad even werk, maar ik denk wel dat je eruit komt! Anders is dit forum er nog voor je!
Succes! En graag gedaan! Hoop dat het helpt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan