pc wil niet reageren op power

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistice

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
hallo,
ik heb de pc van mijn zusje aangesloten en heb alles al een paar keer gecheckt, maar hij wil niet reageren al ik de power knop aan zet.
ik dacht eerst dat ik de connector niet goed had zitten, maar op internet staat dat ik dat wel heb! wat zou er nog meer mis kunnen zijn?? want hij reageert wel op stroom (de powerled van het mobo werkt gewoon), dus aan de kabel licht het niet. ik heb er een asus p4pe in zitten.

groetjes, sophie

Is dit spontaan onstaan of al vanaf het begin? Al gekeken of de voeding aangesloten is op de harde schijf?

Is dit spontaan onstaan of al vanaf het begin? Al gekeken of de voeding aangesloten is op de harde schijf?

ik heb een oude kast gekregen van zo'n 10 jaar oud en daar komt het moederbord uit.
zelf heb ik alles uit mijn kast gezet en in de andere kast gezet omdat hier speakers aan de voorkant in zaten:rolleyes: en in mijn oude kast niet. maar daarvoor heeft hij het eigenlijk altijd gedaan.
maar misschien is het gewoon de leeftijd en kon hij het verhuizen niet meer aan...

maar de voeding enzo zit allemaal al goed aangesloten.
heb al een andere voeding geprobeert en ook een andere processor.. maar dat maakt geen verschil

Wordt een beetje moeilijk hoor. Kan nu veel zijn. Van sluiting tot losse kabel en van defect moederbord tot defect geheugen. Ik zou helemaal overnieuw beginnen en goed controleren of alles coorect zit aangesloten. denk ook om eventuele spacers (afstandsstukjes) voor onder het moederbord.

Zijn 2 verschillende moederborden,neem ik aan.
Heb een vermoeden,dat een staandertje achter het bord op de verkeerde plaats zit.(is al gezegt,sorry.
Of het bord is defect. of de processor,of verkeerd geheugen.

Test hem eens buiten de kast.

heb een ander moederbordje gekocht voor 25 euro... enn nu werkt ie wel.. dus lag aan t moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan