Pc wil niets meer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astrocrisis

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Goeiendag!!!:thumb:

Als ik iets van internet heb gedownload, dan wil mijn pc het niet installeren!
heb net XP er nieuw opgezet en doet het nog steeds niet!

Dit is de Foutmelding:Het uitpakken van het bestand is mislukt, waarschijnlijk door gebrek aan geheugen( te weinig schrijfruimte voor wisselbestand) of beschadigd CAB-bestand

Heb nog zeker meer dan genoeg gigjes over dus geheugen is het probleem niet!!!
Werkgeheugen is 1.5 gig dus is ook voldoende!
Zegt dat het bestand beschadigd is of dat het CAB- bestand beschadigd is!!!!
zegt ook dat ie de gedownloade bestanden niet herkent, terwijl het bestanden zijn zoals: MSN en dat soort dingen!!!

Wie weet wat ik bedoel en helpt mij :p
MVG
Niels Kuijt

Geen idee 123 maar heb je wel eens goed op virussen gecontroleerd? Ooit heb ik een kennis geholpen die soortgelijke probleempjes had, lag toen aan o.a. virussen. Check daar eens goed op, ook met bijvoorbeeld een online scanner. (Panda, BitDefender...etc)

Acrobat reader

Als je Acrobat reader download en die doet het wel, ligt het aan de kwaliteit van wat je binnen haalt.

Eric.:thumb:

Eric_Daleboudt zei:
Als je Acrobat reader download en die doet het wel, ligt het aan de kwaliteit van wat je binnen haalt.

Eric.:thumb:
hey is gewoon messenger live via microsoft site;) dus moet wel goed zijn!!!!

en pc is net helemaal vernieuwd dus kan bijna geen virus op zitten

Das leuk

MAAR doet Acrobat het nu of niet.

Je geloof in Bill is misplaatst, ik heb ooit SP4 van 2000 gedownload die ook niet goed was. Of denk al die freeware jongens voor niets hashes publiceren. Kan nl ook nog aan je verbinding liggen. daarom Acrobat eigen downloader.

Eric:thumb:

Laatst bewerkt:
Eric_Daleboudt zei:
MAAR doet Acrobat het nu of niet.

Je geloof in Bill is misplaatst, ik heb ooit SP4 van 2000 gedownload die ook niet goed was. Of denk al die freeware jongens voor niets hashes publiceren. Kan nl ook nog aan je verbinding liggen. daarom Acrobat eigen downloader.

Eric:thumb:
acrobat reader doet het haha:evil:

Hahaha

Dan toch maar Bill niet meer zo serieus nemen.

XP by the way kan niet eens mijn Gigabyte ATI 7000 pro kaart installeren.
Hij installeert hem wel alleen heb je dan geen beeld.

Dus je cabinet is echt corrupt.

Ik wil hem voor je downloaden en versturen met yousendit als je dat wilt.

Zelf moet ik al die Bill Gates rommel niet.

Eric.

Eric_Daleboudt zei:
Dan toch maar Bill niet meer zo serieus nemen.

XP by the way kan niet eens mijn Gigabyte ATI 7000 pro kaart installeren.:evil:
Hij installeert hem wel alleen heb je dan geen beeld.

Dus je cabinet is echt corrupt.

Ik wil hem voor je downloaden en versturen met yousendit als je dat wilt.

Zelf moet ik al die Bill Gates rommel niet.

Eric.

eehm ik vind het best;) maar hoe gaat dat in zijn werk?? dit soort teksten (cabinet) (yousendit):D zijn totaal nieuw voor me!!

Ik hoor het wel van je!

Gegroet

:cool:
Astrocrisis zei:
eehm ik vind het best;) maar hoe gaat dat in zijn werk?? dit soort teksten (cabinet) (yousendit):D zijn totaal nieuw voor me!!

Ik hoor het wel van je!

Gegroet

eeehm ik ben erachter gekomen dat dit bestandje vermist is of kapot!!!!: MSI102.tmp!

staat dit op XP cd???

of kan ik dit ergens krijgen!??

Ik denk niet dat je dat makkelijk zukt vinden.

Je download dat suffe live messenger en krijgt dan een aantal (soms maar 1) ingepakte bestanden.

Je kent waarschijnlijk Zip en Rar wel, nu Bill heeft zijn eigen formaat Cab. Zover ik weet is IzArc in staat ook cab's uit te pakken. Toen Bill klein was zei hij altijd: :"ikke zelf doen", en zzo is hij nog steeds.

Die cabinetten pak Bill dan uit in je "Temp folder" waarna het echte installeren kan beginnen.

Als het nu ligt aan jouw verbinding (zou eigenlijk niet mogen), kan ik ze downloaden en als ik ze goed binnen heb kan ik ze jou sturen.

Wat je dus ook kan doen is het nog een keer downloaden, misschien was het maar een tijdelijk probleem.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Succes.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan