pc wilde niet opstarten. waardoor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuls

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Hallo, ik weet niet of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen, anders zie ik graag een verplaatsing van mijn topic.

Gisteravond heb ik op een normale manier mijn pc uit gedaan. Vanochtend wou ik deze aan doen, maar dit lukte niet. Telkens wanneer ik de aan/uit-knop indrukte gaf de pc een kort teken leven (lichten gingen aan) en vervolgens ging deze weer uit. Na een tijdje weer geprobeerd en toen ging de pc aan, totdat ik de pc een tikkeltje op de vloer verschoof. Toen viel deze weer uit.
Nu heb ik alle stekkers een half uurtje afgekoppeld van het netstroom. Tevens heb ik de knop achterop de pc uitgeschakeld. Na een half uur heb ik de pc weer aangezet. En tot nu toe werkt deze gewoon weer. (Tot nu toe nog niet weer uitgezet)

Enkele weken geleden heb ik een zelfde probleem gehad met mijn pc. Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen. of zou ik het op een bepaalde manier kunnen verkomen.
Zover ik weet zit er geen virus in mijn pc (laatst na laten kijken, plus een virrusscanner die niks aangeeeft)

Alvast bedankt

Schuls

hoi

kijk eens inside op daar alle stekkers van je voeding af nog wel goed zitten.

is het dat ook niet ga ik me vraagtekens bij je voeding zetten....

Ik heb er laatst naar gekeken. Zover ik kan zien (niet al teveel verstand van waar de voeding zit) zitten alle stekkers en snoertjes overal goed vast. Nog extra aangedrukt.
Imiddels heb ik de computer al 5 of meer keren goed aangekregen. Hopelijk blijft het nu zo

het kan ook zijn dat je sluiting hebt in de kast
probeer eens een geaard stopcontact en zie of het dan blijft draaien.

daar dacht ik ook al aan. maar de stekkerdoos is al geaard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan