Pc wilde niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quera

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
In november vorig jaar startte ik dit topic . Heb naderhand toch het batterijtje moeten vervangen en de problemen leken tot vandaag toe opgelost.
Pc ging niet aan, deed helemaal niets en pas na wat gerommel met stekkers en aan/uitknop achterop de pc, kreeg ik hem dan toch nog aan de praat. Voeding is nog geen jaar oud (al is dat natuurlijk geen garantie), of gaat mijn mobo de geest geven?

Wat kan ik nu doen en wat kan het zijn? Alvast bedankt voor het reageren.

edit: link werkte eerst niet, omdat ik het met de zoekfunctie had geplaatst :o

Laatst bewerkt:
Maar wat is het probleem nu?

Ik begrijp aan de vraagstelling dat de Pc niet opstart,alleen na gerommel aan de stroomtoevoer,heb je alle stekkers gecontroleerd?

Maar wat is het probleem nu?

Ik begrijp aan de vraagstelling dat de Pc niet opstart,alleen na gerommel aan de stroomtoevoer,heb je alle stekkers gecontroleerd?

Ja dat ben ik vergeten te vermelden, die heb ik gecontroleerd, sorry.

Voeding heb ik in mei vervangen, een Huntkey, denk je dat dat weer het probleem is? Kan een voeding zo snel naar zijn grootje gaan? Toen had ik ook deze problemen overigens en dacht het door een nieuwe voeding te kunnen oplossen.
Al heb ik trouwens liever dat het mijn voeding is, dan mijn mobo.

Laatst bewerkt:
Ik hoop niet dat dit een topickick is, want dat is niet de bedoeling, maar ik heb nog een paar vraagjes. De pc startte vanmorgen gelukkig gewoon op (voor zolang het duurt), maar toen ik weg was om mijn hond uit te laten maakte de pc een raar geluid, zoiets als "tjsiep tjsiep", alsof de ventilator achterop (bovenin) aanliep? Ik kan het niet goed beschrijven omdat ik het zelf niet gehoord heb helaas, maar iig er is een tikje tegen aan gegeven (heel zachtjes weliswaar) en toen hield het op.
Ik wilde dit toch graag nog even posten.

Maar wat zou het dan kunnen zijn BANDIT123? Hoe ga ik het oplossen, harde schijf is ook nog geen jaar oud en ik wil mijn gegevens (o.a. foto's )niet kwijt. Zou het het mobo kunnen zijn? Ben niet goed thuis in hardware, daarom vraag ik het ook hier, ik weet niet wat ik moet doen. :(

Ik heb een tijd terug mijn pc over gebouwd naar een nieuwe systeemkast, zou ik daar iets fout mee gedaan kunnen hebben?

Ik kreeg een mailtje over dit topic of ik de status wilde aanpassen. Opgelost of niet opgelost en ik begrijp dat dat best belangrijk is en een stuk duidelijkheid verschaft.

Maar ja wat moet ik nu doen? Mijn vraag is niet opgelost in die zin bijv. dat ik er een andere voeding in heb gedaan. Ik heb zelfs helemaal niets gedaan en het probleem is tot nu toe weg gebleven. En omdat het nog niet weer gebeurd is (afkloppen) heb ik er tot nu toe eigenlijk ook geen vraag over.

Dan lijkt mij deze reactie voldoende, toch? Mocht je weer problemen krijgen, kick je de vraag maar weer omhoog. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan