Pc wilt niet opstarten met mijn nieuwe ram

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scoox

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2013
Hallo,

Ik heb zojuist 8gb ram gekocht ( 8gb Kingston hyperx red 1333) maar mijn pcwilt er maar niet mee op starten terwijl het volgen mijn moederbord wel meot kunne ( biostar H55A+ )
Pls help !

Heb je wat meer informatie? is het gemengd met ander geheugen? start die niet op? piepjes?

Hij loop vast in het bios laat scherm als ik bios met text open krijk dan blijft hij vast staan op usb... load en verder komt hij niet

Hij geeft geen piepjes, als ik hem samen voeg met mijn oude 4gb kingston doet hij het wel want dan moet hij wel via de oude opstarten mar asl ik bv een spel start crached hij

Je kunt met alleen de nieuwe ram niet in de BIOS komen? Staat de timing, en de andere settings voor je geheugen op auto? staat XMP eventueel aan (zet die dan uit). Heb je eventueel je oude geheugen overclocked?

Het kan dat het echt niet werkt met elkaar, maar persoonlijk heb ik dat nog nooit meegemaakt. Kijk ook of er eventueel een biosupdate is voor je moederbord.

het probleem is la op gelost allemaal hartelijk dank :)

Ik heb van mat van me de tip gekregen om eens te kijken met het programma "CPUZ" daar mee kwam ik er achter dat de ram die ik eerst werkte met een snellere verkwensie dan dat mijn moederbord kon leveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan