PC wilt nietmeer opstarten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico24

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2010
Beste Mensen,

Als ik mijn computer opstart gaat allemaal goed maar als er komt te staan: "Welkom",
dan krijg je een zwart scherm en start hij opnieuw op, de hele tijd!

Ik heb al geprobeerd in Veilige Modus dat werkt maar hij wilt geen systeem herstel doen want dan zegt hij dat ik alleen een systeem herstel kan doen in normale modus maar daar kan ik juist niet in!

mvg,

Nico

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Toevallig mcAfee als internet beveiliging?

Hoi,

In veilige modus toch wel,maar denk dat je toch wel weet of je mcafee hebt of avg dus dan zal je wel avg hebben.
Laatst nog wat proberen te installeren of downloaden?
ps. en je hoeft niet te qoute hoor hebben we liever niet wegens ruimte inname

Laatst bewerkt:
Oh, oké.

Ik heb een (schiet)spel laatst gedownload (Soldier Front).

Eigenlijk had ik dat spel allang op mijn PC maar ben ik gister weer begonnen spelen, en ik heb laatst een hack gedownload.

Laatst bewerkt:
Ja, telkens als ik gestopt was met het spel deed me PC een beetje raar dus ik startte hem steeds opnieuw op na bijna iedere game, en oppeens wou hij niet meer opstarten.

Hoi,

Misschien dat terug aan in de tijd zetten d.m.v. systeemherstel een optie is. sorry zie net dat je dat al geprobeerd hebt hij wil helemaal niet meer aan nu?

Laatst bewerkt:
Ja hij wilt wel opstarten maar als hij bij Welkom is gaat hij weer opnieuw opstarten, als ik F8 druk en dan active directory doe dan kan ik alles doen maar op Veilige Modus, en ben er toen net achtergekomen dat ik geen anti virus heb.

Hoi,

weet je dat zeker want volgens mij is het normaal dat in veilige modus je virus scanner niet opstart dan zou je even op c bij programfiles of je daar iets ziet staan

Hoi,

weet je dat zeker want volgens mij is het normaal dat in veilige modus je virus scanner niet opstart dan zou je even op c bij programfiles of je daar iets ziet staan

Ik heb gekeken en ik heb inderdaad McAfee, nou heb ik vandaag in de krant gelezen dat er iets mis is met McAfee en dat ze computers van XP service pack 3 (wat ik precies heb) niet meer laten opstarten!

wat kan ik er tegen doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan