pc word niet waker (uit slaapstand)

Status
Niet open voor verdere reacties.

banaantjes

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2006
Ik heb aan computer met Windows XP SP 2 en verder nieuwste update's.

nu zat ik savond een dvd te bekijken op me computer en het werd al laat dus zet ik mijn pc in slaapstand want ik wou die dvd de volgende dag wel verder zien maar nu.

ik zet de pc aan na het bios krijg ik een zwart scherm met daar onder

[ Windows Wordt Hervat... ]

maar dat doet ie niet hij blijft gewoon daar op staan.
maar ik weet zo 123 niet hoe ik nou weer terug in windows kan komen.

iemand een idéé.:confused:

Welkom bij helpmij :)

Ik weet niet of het werkt, maar ik zou proberen de aan/uitknop ingedrukt te houden tot de pc uitgaat en dan opnieuw op te starten.

Als dit niet lukt, zou Windows u moeten vragen of u wilt opnieuw proberen of de cache (slaapstand gegevens) wilt verwijderen en oorspronkelijk opstarten.

Speelde de DVD nog terwijl j de opdracht gaf? Want indien ja, die kan te wijten dat hij tijdens het ophalen de Dvd nog niet vindt. Ik zou in vervolg dan eerst op pause zetten vooraleer te doen slapen.

Succes

mumzel zei:
Welkom bij helpmij :)

Ik weet niet of het werkt, maar ik zou proberen de aan/uitknop ingedrukt te houden tot de pc uitgaat en dan opnieuw op te starten.

Dit wil niet en ik heb het al geprobeert

Mibe zei:
Als dit niet lukt, zou Windows u moeten vragen of u wilt opnieuw proberen of de cache (slaapstand gegevens) wilt verwijderen en oorspronkelijk opstarten.

Speelde de DVD nog terwijl j de opdracht gaf? Want indien ja, die kan te wijten dat hij tijdens het ophalen de Dvd nog niet vindt. Ik zou in vervolg dan eerst op pause zetten vooraleer te doen slapen.

Succes

Hij vraagt nergens om en al ik de pc opnieuw wil starten en ik druk op de F8 knop hoor je normaal een opstart scherm te krijgen maar ook dit wil niet.

ik had de DVD op pause gezet dus dat zal het dan ook niet zijn.

misschien een domme gedachte maar toen ik de pc in slaapstand zette was er niks aan de hand maar daarna heb ik geprobeert de pc op te starten maar deed ie wat raar en na twee keer opnieuw opstarten begaf me voeding het.

zou dit er iets mee te kunnen maken dat het moederbord is beschadigt door kotssluiting

Dit kan goed zijn... Werkt uw pc nu met nieuwe voeding? Mss is keyb stuk?

Mibe zei:
Dit kan goed zijn... Werkt uw pc nu met nieuwe voeding? Mss is keyb stuk?

Hij werkt nu wel met een goede voeding maar hij wil nog steeds niet uit zijn slaapstand komen.

iemand nog een idee ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan