Pc wordt erg traag bij gebruik kazaa

• Onderwerp starter Onderwerp starter Quo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tanja, ik heb het bestand hier toegevoegd. Het is niet van de installatie cd dus je moet maar eens kijken of je hier iets mee kan.

Bijlagen

Het is normaal dat als je aan het downloaden of uploaden bent van KaZaA dat je surfsnelheid afneemt. Je hebt immers maar 384 kbs aan download snelheid en waarschijnlijk 128 kbs aan upload snelheid, als KaZaA hier dan een deel van gebruikt hou je minder over om op het net te surfen. Verder moet je weten dat de snelheid van KaZaA wordt weer gegeven in KB/s en niet in kbps. Dit betekent dat als je een downloadsnelheid van 40 KB/s (=320kbps)hebt, dat je 384 - 320 = 64 kbps overhoud om te surfen. Net zo snel dus als je 56 k modem. Dit princiepe geldt ook voor je upload snelheid. Verder is het zo dat je niet tegelijkertijd 384 kbps kunt downloaden en 128 kbps kunt uploaden. Dus als iemand bij jou via KaZaA iets aan het uploaden is dan neemt jouw download (surf) snelheid flink af.
Verder moet ik zeggen dat ik geen last heb van trage of haperende videobestanden als ik KaZaA aan heb staan, wel heb ik last van haperende beelden bij spelletjes als KaZaA op de achtergond FLINK aan het down- of uploaden is.
Ik heb een p4 2.66, 768 ddr, ati radeon 9000 non pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan