PC wordt op sommige momenten heel traag...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Berichten
579
Hi,

Mijn pc wordt sinds kort op sommige momenten heel traag. Op die momenten heb ik alleen internet (Google Chrome) en soms Steam aan staan.

Ik heb al meerdere keren gescand met CCleaner, Advanced System Care 4 en Glary Utilities, maar deze vinden ondertussen niks meer....

Schijf C hoeft volgens Windows niet gedefragmenteerd te worden...

De temperaturen zijn ook gewoon in orde.

Wat zou dit kunnen zijn??

Specs:

Core2Duo E6750 @ 2,67 gHz
4 GB DDR2 RAM
Nvidia GeForce 8800GTS 320 mb
250 GB IDE harde schijf
750 GB SATA harde schijf
Windows XP 32-bit



PS. Tijdens het typen van dit bericht duurt het soms ook een aantal seconden voordat de tekst die ik typ ook daadwerkelijk op het beeld verschijnt... :(

Dus..... Wat kan dit in hemelsnaam zijn?!
 
Hoi,
scan eens met Mbam (klik op de link in m'n handtekening).
Ccleaner is geen spy/malwarescanner en die andere progs ook niet.
Dat Windows zegt dat je niet hoeft te defragmenten hoef je niet letterlijk op te volgen, die waarschuwt je pas als je pc niet meer vooruit is te branden.
Kijk eens bij taakbeheer welk proces hiervoor verantwoordelijk is als hij langzaam wordt (taakbeheer open laten staan tab processen).
Ben je draadloos of bedraad met internet verbonden? Staat je OS op de Ide of de Sataschijf?
 
Laatst bewerkt:
Allereerst bedankt voor de reacties! :thumb:

@Mik Zjegger: Mbam (en ook SAS) zal ik even laten scannen. (Mbam staat btw niet meer in je handtekening ;)) Hoe zie ik in taakbeheer welk proces er verantwoordelijk voor kan zijn? En ik ben bedraad met internet verbonden en m'n OS staat op de IDE schijf. Ik denk alleen dat dit het probleem niet is, want het is eerst wel een hele lange tijd goed gegaan op deze manier.

@manamana: Handige link :D Heb alles al gedaan, alleen de defragmentatie niet. Dat zal ik vandaag ook nog even doen, net als die scans.
 
:eek: Je hebt gelijkt wat betreft die link, ik heb tijdelijk een andere handtekening.
Had ik niet aan gedacht. :D
Hoe zie ik in taakbeheer welk proces er verantwoordelijk voor kan zijn?
Het proces dat de meeste cpu-tijd opslokt.
 
Laatst bewerkt:
Aha, ok :D

Volgens mij is het nu opgelost, na alles wat manamana en jij hebben gezegd gedaan te hebben.
Ik zet de vraag over een paar dagen op opgelost, als ik zeker weet dat het nu goed is.

Hartstikke bedankt allebei!!!
 
Oke graag gedaan. Bedankt voor je reactie. ;):thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan