PC wordt steeds trager

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Verry

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2008
Hallo,

Ik heb nu al 4 jaar een systeem (Zelf geassembleerd) en ik was er altijd super tevreden mee... tot nu.
Sinds 2 weken is die steeds trager aan het worden, vanuit het niets lijkt, ik heb Windows 8 er al opnieuw op gezet maar helaas zonder succes...
Weet iemand hier wat ik kan doen om te kunnen achterhalen waar de oorzaak hiervan ligt?

Misschien ook relevant: Ik krijg regelmatig BSOD genamd SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION en Memory_Management. Ik zit aan problemen met mijn geheugen te denken en dat ik een Memtest moet laten doen... Helaas krijg ik dit met geen mogelijkheid werkende...

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals je zegt memtest iso branden op een dvd en die laten lopen, dit kan wel een aantal uurtjes in beslag nemen.

Ik denk dat het ram geheugen de boosdoener hier is.
Als je zware dingen doet zoals gamen op je pc zal je 8gb ram halen maar 4gb kan ook goed zijn.
En stof uit je pc zuigen kan wonderen doen!

-Wessel

Ik heb trouwens de BCLK snelheid van de processor ook iets verhoogt van 133Mhz naar 166Mhz. Heeft dat er nog invloed op?

Heb hem met PowerISO gebrand op een CD-R. dan start ik mijn pc opnieuw op en kies ik F12 om te booten vanaf CD. maar de computer lijkt dit over te slaan en gewoon t OS te booten. Wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan