Pc wordt warm, nieuwe behuizing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels5087

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
hallo,

had laatst wat probleempjes met overvehitting van mijn pc, de temperatuur in de kast van mijn pc stijgt ongeveer met 10-15 graden als ik de kast dicht draai, als ik hem opendraai aan een kant en hem open laten liggen blijft mijn pc een stuk koeler, ik heb ook een goedkope kast. ik wil graag een nieuwe kast kopen met een betere airflow/koeling, ik zat te denken aan een kast van coolermaster, niet te duur (maximaal 50 euro). mijn vraag is, wat is een goede kast waarin mijn processor/videokaart etc goed koel blijven die niet te duur is. en kan ik mijn hardware zelf in de nieuwe kast plaatsen of is dat erg ingewikkeld?
Bij voorbaat dank.

je kan er ook fan's bij plaatsen dat helpt ook
en de boel goed stof vrij houden:o

heb net alles uitgespoten met de compressor, mijn kast is ook erg klein, mijn videokaart zit licht gebogen in de kast omdat er zo weinig plaats is, het is denk ik onmogelijk om er nog een fan in te proppen.:rolleyes:

bedankt, het mag best een big tower zijn, ik heb toch niet de intentie om de computer veel te verplaatsen en ik heb meer dan genoeg ruimte. kan ik zelf mijn hardware uit mijn oude behuizing halen en in de nieuwe plaatsen of is dit ingewikkeld?

Dat is wel een mooie kast, maar voor een kast vind ik het niet zo duur, als ie maar lang meegaat zou ik zeggen :P

Kwaliteit is het zeker, is een kwalitatief zeer hoge kast. Wat verwacht je anders van Antec?

die coolermaster gladiator 6000 vind ik wel interseant, kan ik zelf de hardware van mijn oude kast in mien nieuwe kast monteren of is dit moeilijk?

ik heb graag een grotere kast aangezien ik later mijn pc nog wel wil upgraden, heb nu de volgende specs:
intel core 2 quad q6600
intel dg41rq moederbord
nvidia geforce 9800gt
4gb ram ddr2.
in die gladiator 600 passen geen grote videokaarten zoals de hd 4870 etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan