PC (XP) blijft opnieuw opstarten !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvilBoy

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Berichten
66
Ik had laatst een programma geinstalleerd, en toen had ik die geopend, en ineens ging mijn computer opnieuw opstarten .. :S Ik dacht eerst, dat hoort gewoon zo. Maar na het opstarten (windows laadbalkje, welkom...) zag ik alle pictogrammen/programma's voor twee seconden. Daarna ging mijn pc weer rebooten. Telkens doet ie dat en ik kan helemaal niks meer :S!

A.u.b, ik heb binnenkort ook een werkstuk die half af is, en ik heb mijn computer echt dringend nodig!

EvilBoy.
 
En welk programma precies had je geinstalleerd?
Het programma heette; Folder lock.

Ik drukte er 2 keer op en mijn pc rebootte :confused:

Over veilige modus gesproken :eek:
Ik weet niet echt hoe dat moet, ik geloof dat ik daar wel in kan komen
 
Start eens op dan in veilige modus (tijdens opstarten een paar keer op F8 drukken) en probeer dat programma eens te verwijderen dan.

Lukt dat niet, dan vanuit Veilige Modus proberen een systeemherstel te doen naar een datum een paar dagen terug.
 
Start eens op dan in veilige modus (tijdens opstarten een paar keer op F8 drukken) en probeer dat programma eens te verwijderen dan.

Lukt dat niet, dan vanuit Veilige Modus proberen een systeemherstel te doen naar een datum een paar dagen terug.

Ik zal het proberen, maar wanneer tijdens het opstarten? Wanneer er [Compaq] in beeld komt of wanneer het windows(met zwarte achtergrond) laadbalkje komt?!
 
Gewoon vanaf het begin op F8 blijven tikken, dan komt het vanzelf!
 
Krijg ik dan geen rpoblemen, met ja/nee klikken enzo :p
Ik weet het echt niet, maar bedankt. Ik zal het proberen !

Nee je krijgt geen problemen.

Windows computers kun je in veilige modus starten door een bepaalde toets in te drukken terwijl Windows opstart.

In Windows 95/98/2000/XP
- houd, tijdens het opstarten, de toets F8 ingedrukt
- er verschijnt een menu met een aantal opties. Kies met de pijltjestoetsen de optie 'Veilige modus'.

Geeft je computer een 'keyboard error' terwijl je F8 ingedrukt houdt? Dan heb je te vroeg op F8 gedrukt. Probeer het opnieuw, en wacht iets langer met het indrukken van F8.

Suc6.
 
Laatst bewerkt:
Nee je krijgt geen problemen.

Windows computers kun je in veilige modus starten door een bepaalde toets in te drukken terwijl Windows opstart.

In Windows 95/98/2000/XP
- houd, tijdens het opstarten, de toets F8 ingedrukt
- er verschijnt een menu met een aantal opties. Kies met de pijltjestoetsen de optie 'Veilige modus'.

Geeft je computer een 'keyboard error' terwijl je F8 ingedrukt houdt? Dan heb je te vroeg op F8 gedrukt. Probeer het opnieuw, en wacht iets langer met het indrukken van F8.

Suc6.
Thanks, het werkt. Ik ben echt ... SUPER blij!

Echt iedereen bedankt mensen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan