pc ziet geen draatlozen netwerken meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

welpy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2010
beste forum leden ik heb een wat oudere pc met win xp erop deze ziet na verhiuzing van de kamer naar de kamer van mijn dogter geen draatlozen netwerken meer terwijl de laptop re wel 5 vind ik heb de lan kart in een ander pc geprobeert en deze vint dan wel verscillende netwerken ik heb ale instellinen van win xp al nagekeken maar vind niks vreemts en ook opnieuw instaleren helpt niet de kaart word immers wel erkent als eimand eeneg ide heeft wat hier mis is hoor ik het graag ik komer namelijk niet meer uit

En...als je 'm eventjes terugverhuist naar de plek waar die vandaan kwam....doet ie het daar dan weer als vanouds?

halaas niet

nee dit heb ik ook al geprobeert maar ik krijg alleen verbinding via een kabel draadloos is het ding zo blind als een mol als ik handmatig de netwerk parameters opgeef bij voorkeurs netwerken gooit hij het er ook meteen weer uit of ik krijg een foutmelding dat exploier afgesloten moet worden dus er zit waarscijnljik iets fout in windoows

Laatst bewerkt:
En een herstelpunt terugzetten van vóór de verhuizing..., heb je dát al geprobeerd?

Het is mij niet bekend dat als je een PC van de ene kamer naar de andere verplaatst, dat de oorzaak bij Windows ligt.
Een mogelijk probleem is dat je buiten het ontvangstbereik zou kunnen komen, maar als je de PC terug plaatst naar de oude situatie, zou alles weer moeten werken.

Kijk eens als er een antenne op de PC aanwezig is of deze nog goed vast zit.

probeer eens via Apparaatbeheer de draadloze adapter uit te schakelen en dan weer inschakelen. en dan zoeken. misschien dat dat helpt?
hoewel je hem al opnieuw hebt geinstalleerd, maar bij mij helpt altijd.

bedankt voor de hulp alemaal en sorie voor de verlaate reakti ben nogal druk geweest met andere zaken de afgelopen weken en heb de pc ijgenliek nouwelijks aan gehad ikk heb jullie sugesties allemaal even uit geprobeert met de valgende resultaten :
trugzetten op oude lokatie en controleren van antene
de antenne zit nog stevig op zijn plaats en ook opde andere plaats geen netwerk te vinden en ja als ik hier de laptop ernaast zet ziet deze er een stuk of wat
probleem is naar mijn mening ook niet onstaan door de verplatsing van de pc maar kwam toen pas aan het licht omdat ik op de andere plaats van het kabel netwerk gebruikmaakte en niet van het draadloos net maar dit is op de niewe plaats niet meer mogelijk

trug zeten van erdere insalatie toestand (sisteem herstel) ook dit mocht niet baten oudse herstel punt licht op nog geen week voor de verhiuzing van de pc ikheb toen namelijk een tooltje gebruikt om de pc op te schonen en te optimaliseren omdat deze agterlijk traag was geworden deze heeft alle voorgande herstel punten verwijderd en waarscijnlijk ook een hoop achtergrond survissis uit geschakelt :o

ik ben zelf maar een wat dieper windoows ingedooken en heb nu weer een hoop van deze agter grond toestanden ingesgakelt (allan op een paar na waarvan ik zeker wist welke programas dit waren en dat ik ze egt niet nodig heb) nu vind ik wel weer netwerken aleen is de verbinding nog erg onstabiel sleutel nog wel even wet verder en houd julli wel op de hoogte als iemand mij verder zouw kunnen vertellen welke survisses presies verband houden met het aanmelden en vinden van draadlozen netwerken zouw dit handig zijn dan kan ik namelijk nog wat van die andere zakan uit zetten wand het ding is nu weer aanzienlijk trager

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan