pc ziet hd niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

djdikkop

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2004
Berichten
10
hallo

ik heb een probleem.

mijn pc ziet een hd niet meer.
ik heb twee hd's in mijn pc 1 van 120 en 1 van 160 gh

en nu ziet het de twede van 160gh niet mee.
deze zit er al zekker een half jaar zonder ptobleemen in.

als ik hen nu wil openen om naar nijn bestanden te gaan die er op zitten zecht de pc dat de schijf niet geformateerd is.

kan mij iemand zechen vat ik hier aan kan doen??

alvast bedankt
 
Je schrijft:
als ik hen nu wil openen om naar nijn bestanden te gaan die er op zitten zecht de pc dat de schijf niet geformateerd is.


Dat betekent dus dat je pc de schijf dus WEL ziet !
Zie je de schijf ook in de BIOS?

Probeer anders die schijf idd eens opnieuw te formatteren.

Leo.
 
als ik de schrijf formateer ben ik alles kwijd wat er op staat en dan ben ik heel veel werk kwijd.

het kan toch niet zomaar dat de hd niet meer te openen is. hij is pas en half jaar oud en heefd nooid geen enkel probleem gehad.

ik heb geprobeert om in de bios te kommen maar ik krijg het nier voor elkaar.

volgens mij gaat mijn pc een eigen leventje lijden:confused:
 
HD

Hallo !
Zelfde probleem gehad, en opgelost met een tooltje van de HD-fabrikant. (in mijn geval Maxtor, en ik heb dus PowerMax gebruikt). Zoekt je schijf en test hem ook, zodat je weet wat er aan de hand is.
Succes !
Harry.
 
Hallo Harry Snor.
bedankt voor je hulp.

ik heb ook een maxtor een 6y160po 160 gh

maar hoe moet ik mijn hd testen als ik hem niet aan de gang krijg.

en wat bedoel je presiec met een tootje???
 
Na een tijdje de zinnen opnieuw gelezen te hebben ben ik er toch uitgekomen :D .

Als je je pc eens opnieuw start, wordt het dan ook herkend of ziet Windows hem niet als je al in XP ziet, want misschien is je kabeltje eruit gevallen van je HD :)
 
hallo game-master

als ik op deze computer druk zie ik hem er wel bij staan maar hij heefd en andere naam gekrechen en als ik hem aan klik zecht de pc dat de schijf niet ge formateerd is. hij ziet hem wel maar ik kan er opeens nicks meer mee doen. ik snap er echt geen bal van.

ik hoop dat je een oplosing heb dat ik hem niet hoef te formateeren want hij staat vol met dvd's en die wil ik liever niet kwijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan