Pc ziet plots Lexmark X1180 niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter jefke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
hoi allemaal,

printer is een prima ding, tot nu:confused:

bij het printen net maakte hij de taak af en plots begint de powerknop te flikkeren, ook krijg ik een melding dat de pc de printer niet meer herkend en dat ik alle kabels moet controleren. dit heb ik ik paar keer gedaan en alles zit prima vast, inkt is ook niet het probleem want ik heb gisteren nieuwe cartridges erin gestoken.

als ik de printer uit doe en dan weer aan, maakt hij een geluid (zoals elke printer wel doet bij het opstarten) maar dit geluid is langer, 1toniger dan in het begin, het klopt gewoon niet, dan begint de lamp weer te flikkeren....

waar kan het aan liggen beste mensen?
weet iemand raad?

dank bij voorbaat

hier de foutmelding

Bijlagen

• print.jpg
    print.jpg
    78,4 KB · Weergaven: 47
Kijk of er geen folie op je cardrige zit/of alles opnieuw install:

heb ik net gedaan, helaas blijft het lampje flikkeren...

als ik printerkap opendoe om cartridges na te kijken komen ze niet automatisch naar het midden, ik kan er niet aan, er is ook geen knop voor...

ziit niets anders op dan terug naar winkel te gaan, had printer pas een maand in bezit.

Geplaatst door jefke
heb ik net gedaan, helaas blijft het lampje flikkeren...

als ik printerkap opendoe om cartridges na te kijken komen ze niet automatisch naar het midden, ik kan er niet aan, er is ook geen knop voor...

ziit niets anders op dan terug naar winkel te gaan, had printer pas een maand in bezit.

Dat ziet er niet zo best uit. Je hebt garantie, dus terug naar leverancier, zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan