sammie1983
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 sep 2006
mijn Acer Aspire 6930 laptop zit elke keer vast,dan kan ik helemaal niks meer.dus moet ik elke keer de aan/uit knop een tijdje inhouden.het gebeurd ongeveveer 2 a 3 x p.d.
Kan iemand mij hiermee helpen.Ik heb gekeken in de logboeken,er zitten veel WMI fouten in,maar ik denk niet dat dat het is.Ik heb het gevoel dat het met 't SynTPEnh.exe versie 11.1.4.0 temaken heeft,want die fout geeft ie ook aan zie ik in de logboeken..
Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen,want dit is zoooooooooo irritant:evil:
Dit staat ook in een logbestand
eze computer kan het netwerkadres niet vernieuwen (van de DHCP-server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 00215D560268. De volgende fout is opgetreden:
De bewerking is geannuleerd door de gebruiker.. De computer zal doorgaan om zelf een adres van de netwerkadresserver (DHCP-server) proberen te verkrijgen.
Kan iemand mij hiermee helpen.Ik heb gekeken in de logboeken,er zitten veel WMI fouten in,maar ik denk niet dat dat het is.Ik heb het gevoel dat het met 't SynTPEnh.exe versie 11.1.4.0 temaken heeft,want die fout geeft ie ook aan zie ik in de logboeken..
Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen,want dit is zoooooooooo irritant:evil:
Dit staat ook in een logbestand

De bewerking is geannuleerd door de gebruiker.. De computer zal doorgaan om zelf een adres van de netwerkadresserver (DHCP-server) proberen te verkrijgen.
Laatst bewerkt: