Pc zit in loop

Status
Niet open voor verdere reacties.

satantrust

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Beste,

het volgende gebeurde. Ik was een game aan het spelen(PES 11) toen mijn PC opeens rebootte. Ik dacht hmm vreemd kan gebeuren, dus ik log weer opnieuw in, na 4 seconden laden vindt mijn pc het wel welletjes, laat 2 seconden een BSOD zien en kapt ermee. Dus ik opnieuw opstarten, safe mode, doet het prima, ik probeer wat belangrijke data over te kopieëren naar mn EHD, halverwege weer een BSOD, het redde mij dat ie het dumpfile niet kon versturen, dus hij bleef er wat langer opstaan. Kreeg de melding:

"Status 0xc0000428"

De rest was vrij standaard, nieuwe hardware/software blablabla.

Ik dus opnieuw opstarten op m naar een herstelpunt te brengen, safe mode->herstelpunt. Lukt, computer start opnieuw op, komt niet verder dan het laten zien wat het merk van de PC is en welke toets ik moet indrukken voor bootvolgorde, enz, enz.

Ik kon uit het 2e BSOD opmaken dat er mogelijk een probleem was met mijn geheugen, ik alle combinaties gebrobeerd, geen resultaat. HDD op een andere SATA poort aangesloten, geen resultaat. Externe geluidskaart eruit gehaald, maakte het alleen nog maar erger! Nu krijg ik niet eens meer te zien dat mijn PC van PB is!!!

Wie weet er wat?

Specs Dual Core
2048 geheugen(2 slots, allebei in gebruik)
Nvidea onboard
Externe geluidskaart
320 Gb HDD (verdeeld 2 partities)
Windows 7 x86 Ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan