PC zit vol met virussen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lestarr

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Berichten
5
Hallo,
ik ben niet zo heel goed met computers maar ik wilde dus een spel downloaden van limewire. alles ging goed en toen ik het wilde uitpakken sloeg mijn pc vast. maar ik stond er niet echt bij stil dat het een virus was. en later kwam ik er achter dat het virussen waren. ik heb meer dan 1603 geinfecteerde bestanden en 53 virussen. maar ik krijg ze helemaal niet verwijderd. ik heb al AVG en Spyware doctor. Nod32 en als nod ze heeft gevonden kan ik alleen maar op ''Geen Actie'' klikken. het is echt heel vervelend.
ik heb deze pc net een maandje en ik heb er geen cd bij gekregen om te formateren. en ik heb nu nog de legale versie en vind het zonde als ik de illegale heb.
want me pc zit vol met Agent, trojan...

Wie kan me helpen ik ben je echt dankbaar!

(sorry als dit al de 999 tropic is!)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
ik ben niet zo heel goed met computers maar ik wilde dus een spel downloaden van limewire. alles ging goed en toen ik het wilde uitpakken sloeg mijn pc vast. maar ik stond er niet echt bij stil dat het een virus was. en later kwam ik er achter dat het virussen waren. ik heb meer dan 1603 geinfecteerde bestanden en 53 virussen. maar ik krijg ze helemaal niet verwijderd. ik heb al AVG en Spyware doctor. Nod32 en als nod ze heeft gevonden kan ik alleen maar op ''Geen Actie'' klikken. het is echt heel vervelend.
ik heb deze pc net een maandje en ik heb er geen cd bij gekregen om te formateren. en ik heb nu nog de legale versie en vind het zonde als ik de illegale heb.
want me pc zit vol met Agent, trojan...

Wie kan me helpen ik ben je echt dankbaar!

(sorry als dit al de 999 tropic is!)

Leuk dat je scant met vele verschillende scanners, maar scan je eigenlijk wel in veilige modus? Dat maakt het verwijderen meestal een stuk simpeler.
 
Hey ik zou je misschien wel kunnen helpen.

Ik gebruik wel geen teamviewer, ik gebruik Logmein.
Is beter.
Daarbij heb ik de mogelijkheid om voor jou in de veilige modus op te starten en dan eens te kijken wat we kunnen doen.

Als je interesse hebt laat maar weten Michael_Biermans@hotmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan