pc2700 naar pc3200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dinkie

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2004
hey.. ik ben nieuw op dit forum dus aangenaam :p ik hbe een vraag, ik heb nu in mijn cmputer 256ddr-ram pc2700 corsair, maar ik krijg binnekort 1024 ram corsair pc3200 volgens een maat van me kan dit wel maar hij wist het ook niet zeker.

mijn processor ondersteunt: pc2100 , pc2300 (geloof ik) en pc2700 hij zei dat die pc3200 dan ondergeklocked wordt. Is dit correct?

ciao

Snel en langzamer geheugen kan wel, maar dan wordt de snelheid van het langzaamste geheugen genomen. Overigens is er niet veel verschil in merkbare snelheid tussen pc2700 en pc3200.

Geplaatst door Muurhond
Snel en langzamer geheugen kan wel, maar dan wordt de snelheid van het langzaamste geheugen genomen. Overigens is er niet veel verschil in merkbare snelheid tussen pc2700 en pc3200.

okey thx :) maar verschil tussen 256 en 1024 merk je wel goed toch ?? :cool:

Niet alle moederborden kunnen met PC3200(400mhz) geheugen omgaan.

Geef even je mobo:type op dan weten we precies wat er misschien van je maat in gaat?

moederbord:
ASUS P4S533-MX-EAYZ

Processor:
Intel Celeron 2,6 Ghz

goed zo ?:rolleyes:

ja hij wordt niet ondersteund , maar je kan dan toch wel dat geheugen erin doen. Dan gebruikt ie gewoon het snelste wat ie wel aankan, pc2700?? de rest zorgt dan *lijkt mij* voor stabiliteit omdat die niet op vol vermogen draait.

*correct me if I'm wrong

ciao

Je kunt het proberen, maar het wil niet zeggen dat het geheugen goed herkend wordt.
Soms start de pc niet eens op, vanwege het niet herkennen van het geheugen.
Kwaad kan het niet volgens mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan