pc3000

Status
Niet open voor verdere reacties.
't probleem is, ik heb naar die dingen gezocht maar ze zijn bijna allemaal alleen voor Palomino's geschikt. Alleen bij Alternate heb ik er een gevonden die goed was, maar dan zijn de verzendkosten bijna hoger dan de prijs van de spacer. Ik kan natuurlijk wel vragen of ze hem evn in een envelopje doen...

Normaal gezien wel, er is een ruime opening in het midden. Zou het voor de zekerheid toch vragen aan Alternate.

Wat een onzin staat er trouwens.. "De warmtegeleiding wordt duidelijk verbeterd", onmogelijk aangezien een spacer geen contact maakt met de core.

En welke 120mm fan je nodig hebt, hangt van jezelf af, moet ie stil zijn, moet ie er goed uit zien etc.

Geplaatst door Steve
Wat een onzin staat er trouwens.. "De warmtegeleiding wordt duidelijk verbeterd", onmogelijk aangezien een spacer geen contact maakt met de core.

En welke 120mm fan je nodig hebt, hangt van jezelf af, moet ie stil zijn, moet ie er goed uit zien etc.
De cpu temp wordt toch hoger als je een spacer gebruikt??

De 120mm fan moet vooral goedkoop zijn. Hoeft geen RPM regeling bij te zitten want dat heb ik allemaal zelf. Heel veel CFM's hoeft ook niet. Ik heb hier nog 5 mooie 80mm's liggen, dus ik kan helemaal zelf een plan maken voor casefans. Maar er zit al een gat voor een 120mm in mijn kast, dus waarom die niet gebruiken?? Mijn kast is blauw, maar ik weet niet of die blauwe er een beetje bij kleurt. Op de gok dan maar. De fanguard die daarbij zit, is die ook blauw??

Ik had deze in gedachte. Maar misschien is een paar eurotjes extra voor een andere fan wel een betere optie...

En een verchroomde of gouden (die kleur dan toch) fanguard staat goed bij elke kleur case.
De rest van mijn fanguards zijn allemaal zilver, dus het zou mooi zijn als die van die fan dat ook is. maar 3 eurotjes extra is niet zo'n probleem...

Die is inderdaad strak, zeker doen. En verchroomd = zilver met glans zeg maar.

owkay, dan ga ik morgen maar eens een bestelling plaatsen...
Die fan van titan bij salland (tegelijk met de rest van mijn pc) en bij jou een spacer en een fanguard...

Enkel een spacer en een fanguard? Dan doe je beter niet mee, je zal meer betalen aan verzendingskosten en international shipping.

ja, dat weet ik, maar waar moet ik het dan kopen?? Bij alternate waar ik verder niets bestel? (dat is alleen een optie als ze hem in een envelop doen. Ik zal vanmiddag een mailtje sturen.) Hier in de buurt heb ik nog niets gevonden. En het is altijd nog goedkoper dan een gecrushte core...

Hoeveel komt er behalve 5 euro verzendkosten nog bij aan international schipping?

Het zou best kunnen dat dat tot 10-15 euro oploopt.

Kijk eens op Yorcom.nl Wintelco.nl OC-shop.nl XXLcases.nl etc.

berichtje verstuurt naar alternate en xxlcases, ik wacht nog op een reactie. Bij wintelco lijken ze alleen kant en klare systemen te verkopen. Bij yorcom kan ik geen spacer vinden. Ik ga even alle winkels uit de procewatch afwerken...

Is er nog verschil tussen een spacer en een shim?

Bij Wintelco moet je effe op 'Online Bestellen' klikken :)

ah ok. ff kijken

Bij xxlcases een spacer van klax of thermaltake voor €9 + €2,5 verzendkosten. Dat is wel te doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan