Pc4Me

Status
Niet open voor verdere reacties.

applefaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Hallo

Ik heb deze site gemaakt : http://pc4me.tk/
Deze site is bedoelt voor kinderen tussen de 8 en de 13
die bijv. later ICT-er willen worden die kunnen hier alle info vinden over
de hardware die in een pc zit, binnen kort kom er ook meer rand apparatuur bij.

Graag jullie mening ;)

:thumb::thumb:

Klopt de "Handige software " Komt er deze week bij ;)

Op homepage zie ik 2 verschillende dingen. Een blauwe banner en dan nog een totaal ander plaatje (klik).
Probeer meer tutorials te volgen voor beter lay-outs een gradient met een pattern is vrij standaard. Alleen die flash vind ik goed vanboven.

Rechts onderaan je msn/hotmail daar zetten? Oké, je hebt binnen de 1e week gegarandeerd spam binnen van botjes die op het internet draaien. Niet slim, maak een contact formulier in php.

Een .tk domein, sorry maar kan het nog erger? ServerFFS kan je een goedkope en goede (24/7 service) hosting hebben. 40 euro per jaar voor ZEER goede hosting!

Hopen dat je hier iets mee kan :)

" Een .tk domein, sorry maar kan het nog erger "

Er zijn wel 1000 den die een .tk domein gebruiken
en het boeid niet als ze spammen op dat emailadress :P

Als ik jou was zou ik je site eerst op spellingsfouten controleren, je gebruikt ook vaak een enter, daar waar een komma hoort te staan. :eek::eek:

Ik vind dat het er goed uitziet. Blijf wel op de taal en spelling letten. Die horen bij de presentatie. Als jij niet weet hoe je processor schrijft dan komt de rest ook niet geloofwaardig over. Ik zet mijn teksten voordat ik ze plaats meestal in een tekstverwerker en doe dan een spellingcontrole. Onbekende woorden zoek ik op en vul dan de woordenlijst aan als deze ontbreken.

Tips voor een juiste spelling

Sommigen van ons hebben nogal eens moeite met de juiste spelling of betekenis van een woord. Een eenvoudige oplossing is de officiële spelling en van Dale op de achtergrond mee te laten draaien. Je kunt dan makkelijk switchen van de ..... naar de betreffende sites om snel een woord te checken.
Zet onderstaande links in een map of bureaublad en start ze op.
* Officiële Spelling
* van Dale

Laatst bewerkt:
Sommigen van ons hebben nogal eens moeite met de juiste spelling of betekenis van een woord. Een eenvoudige oplossing is de officiële spelling en van Dale op de achtergrond mee te laten draaien. Je kunt dan makkelijk switchen van de ..... naar de betreffende sites om snel een woord te checken.
Zet onderstaande links in een map of bureaublad en start ze op.
* Officiële Spelling
* van Dale

Hallo

Ik ga morgen de site even op spelling's fouten controleren en dan even updaten :thumb:

Op zich een goede site met duidelijke en niet te ingewikkelde informatie!:) Leuk om eens te zien hoe die onderdelen er nou toch eigenlijk uit zien!

Wat ik alleen niet helemaal begrijp; is de doelgroep vanaf een jaar of 8? Dus die zitten in groep 4 en kunnen net een jaar lezen...

Ik raad je ook aan om te vragen of je site op startpagina's (zoals deze) mag staan, dit is makkelijker dan (met heel veel moeite) één Google-rank hoger te komen.

Ook het menu; prima, duidelijk, maar is het niet misschien handiger om de pagina's als ''Processor'' op een losse 'hoofd'button te plaatsen i.p.v. een 'sub'button? Dit scheelt tijd als mensen (zoals ik) je site even scannen een snel een paar pagina's willen bekijken. (Ikzelf ben hierdoor er ook een paar minder gaan aanklikken..:() Ook begreep ik niet precies wat je met het lijstje bovenaan de ''Moederbord''-pagina bedoelde..

Verder raad ik je aan wat meer kleur te gebruiken op je site. Die Flash-animatie aan de bovenkant, heel leuk!

Bij mij werken alle ''Handige Tools'' pagina's (in Firefox) helaas niet (ik zie een leeg venster).

Hopelijk heb je wat aan deze (kritische < niet te veel van aantrekken ;)) tips en succes verder met je site!

Ty voor je informatie , zal er aan werken ;)
Ja dat moet nog "Handigetools"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan