pcAnywhere en aanmelden windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkyWarrior

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2003
Na het installeren van PcAnywhere op een computer in het netwerk, kon ik me niet meer automatisch aanmelden bij windows, ik kwam eerst bij het inlogscherm voor gebruikersnaam en password, terwijl dit altijd automatisch stond. Ik heb toen gekeken bij de gebruikersaccounts en daar bij "de manier waarop gebruikers zich aan- of afmelden wijzigen" gekeken of ik dit weer terug kon zetten. Toen kreeg ik de melding dat het veranderen van deze instellingen was uitgeschakeld door een onlangs geinstalleerd programma. Er werd verwezen naar awgina.dll om erachter te komen welk programma het was. PcAnywhere dus.
Het gekke is, dat ik op mijn computer ook PcAnywhere geinstalleerd heb en daar heb ik helemaal nergens last van, terwijl bijde pc's draaien op windows XP (home) met SP1. Heeft iemand een idee of ik op één of andere manier toch gewoon weer automatisch kan aanmelden ?
O ja, ik heb al geprobeerd awgina.dll te verwijderen (want bij mij op de computer staat ie helemaal niet) maar dan krijg ik bij het opstarten de melding dat dit bestand mist en de computer niet kan aanmelden.

Bedankt, ik heb het uiteindelijk bij symantec gevonden. Welliswaar via een ander artikel dat ik toevallig tegenkwam.

Nog even een ander vraagje, als ik verbinding maak met de host dan krijgt deze een ander bureaublad. (de achtergrond wordt blauw, andere taakbalk e.d.)
Is dit standaard of is het ook mogelijk gewoon hetzelfde bureaublad te houden, dus niets veranderd ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan