PCI 3.0 nodig voor nieuwste videokaarten? Op zoek naar vervanging GTX 470 +- 250 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guudoo

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2010
Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart nadat mijn GTX 470 het begeven heeft.

edit: Het is nu duidelijk dat ik geen PCI 3.0 nodig heb :)

Wat raden jullie aan als vervanging? Ik zou graag een kaart willen die Watch Dogs en Battle field 3 goed kunnen draaien,
die daarnaast zo stil mogelijk is.

Ik heb al meerdere goede dingen gelezen over de GTX 760, echter twijfel ik over de hoeveelheid geluid.
Ook zie ik minimaal 4 versies te koop staan bij azerty :confused:?

De specs van de computer:

Processor: i7-2600
Moederbord: ASUSTeK P8P67-M
Windows 7 64 bit 8 GB RAM
Voeding: OCZ 600W StealthXStream

Ik hoor graag jullie reacties, met eventuele tips over andere goed presterende & stille videokaarten :)

Laatst bewerkt:
Even voor de duidelijkheid: dat van die clipjes in onzin. Elk PCI-e 16x slot heeft een clipje, of het nu versie 1.0, 2.0 of 3.0 is. Verder: PCI-e 3.0 videokaarten zijn compatible met PCI-e 2.0 moederborden, dus je kunt gewoon een PCI-e 3.0 videokaart plaatsen in jouw systeem.

Wat je vrees over geluid betreft: zoek in ieder geval een versie op met een aftermarket koeler. Verder ben je aangewezen op de reviews wat lawaai betreft. Zo is de MSI Hawk uitvoering erg stil volgens de review op hardware.info.

Bedankt voor alle info! Dan nog 1 laatste vraag: Zal ik voor de +-50 euro extra voor de GTX 770 gaan? Of gewoon de MSI Hawk kopen?
Ik zie dat de GTX 770 stuk betere scores heeft t.o.v de GTX 760.

Echter weer hetzelfde probleem, zie minimaal 6 verschillende versies op voorraad staan voor de GTX 770 op azerty :o

Laatst bewerkt:
uiteraard is de GTX770 sneller, maar zoals je zelf al opmerkt: deze is ook duurder. Dus de vraag is voornamelijk: heb je het geld hier voor over?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan