pci card en pci communicatiion device

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperZeiler

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2002
Berichten
83
goede avond, ik heb een laptop toshiba portege 3100 ct opnieuw geinstalleerd met win 98, als ik hem nu opstart dan kan hij drivers niet vinden. wie kan mij vertellen wat dit zijn, en waar ik die drivers kan vinden

dan een andere vraag, er is ook een plextor cd writer op aan gesloten, en dan krijgt ik de foutmelding dat de aspi layer oud is en dat ik die moet updaten, waar kan ik die udaten, en helaas niet op www.plextor,nl

mijn dank is groot
 
goede avond, ik heb een laptop toshiba portege 3100 ct opnieuw geinstalleerd met win 98, als ik hem nu opstart dan kan hij drivers niet vinden. wie kan mij vertellen wat dit zijn, en waar ik die drivers kan vinden
Voor welke apparaten allemaal dan?

dan een andere vraag, er is ook een plextor cd writer op aan gesloten, en dan krijgt ik de foutmelding dat de aspi layer oud is en dat ik die moet updaten, waar kan ik die udaten, en helaas niet op www.plextor,nl
http://www.plextor.be/english/technical/support/iaspi.html
 
Hai,
dank je wel voor je tweede antwoord, over die apparaten, ja goede vraag, PCI card? en PCI communication device, ik heb geen idee, het is zo'n zeer kleine laptop met een extra cradle waarin je je muis, toetsenbord,netwerk kaart etc kan doen, mischien heeft het daar iets mee te maken
 
Hetzelfde probleem heb ik bij mijn buren ook gezien.
Check je hardware met aida, dan weet je precies bij welk apparaat de foutmelding vandaan komt, kan je dan zo de drivers downloaden van hun site.
kwestie van een kwartiertje.
 
PCI comm. device? Waarschijnlijk je modem!

Grts Guido
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan